چطور با سرمایه 4 ملیون تومان یک تجارت آنلاین خونگی بنا کنم؟با درآمد روزانه 40 تا 400 هزار تومن (تعجب نکنید بخونید!)

سلام به همه ، من محسن مومن عنبران هستم، مشاور و حامی، اجاد کسب و کار آنلاین و بروز خودتون، خیلی از شما بعد از تماس با من سوالات زیادی تو ذهنتون هست که من اینجا سعی میکنم تمام جزئییات رو براتون بگم تا از همه نظر سوالاتتون رو برطرف کرده باشم.

باید قبلش بگم شما برای راه اندازی این کار حداقل به یک سرمایه 4 میلیونی دارید تا بتونید خروجی خوبی بگیرید حداقل روزانه از 40 هزار تومن تا 400 هزار تومن درآمد داشته باشید.

قبل از انکه ببینید بهتره داستان رو از اونجا براتون شروع کنم، اول 

 

همکار آقا و خانم جهت تبلیغات غیر حضوری دیوار و شیپور به ازای هر خریدار 200,000 تومان در یک شرکت معتبر نیاز مندیم جهت واگذاری زمینهای متراژ 250 به قیمت 10 میلیون تومان، هر ده روز در دیوار و شیپور آگهی میدید "زمین با متراژ 250، قیمت فقط 10 میلیون تومان با سند ملکی و محضری واقع در ضلع توسعه شهری" خیلی افراد متقاضی هستند، پس از تماس شماره شخص رو به مشاور شرکت میدید، مشاور طبق وقت قبلی توضیحات رو حضوری یا تلفنی انجام میده و فروش رو قطعی میکنه پورسانت هفتگی پرداخت میشه پورسانت اول آنی تا اعتمادتون جلب بشه در شیفت صبح و عصر افرادی که به شما زنگ میزنند، شماره همراهشون رو میگیرید و بعد به آقای مومن ارجاع میدید. ساعت کاری 9 تا 13:30 عصر 16:30 تا 20 هر روز بجز پنجشنبه عصر و روزهای تعطیل. تماس و پیام تلگرام فقط با شماره 0915‌5240789

۰ نظر ۰ ۰

با 30 میلیون تومان اقساط صاحب زمین شوید، در امتداد ضلع توسعه گلبهار با سند ملکی، متراژ 250 (تعجب نکن بخون!)

سلام بچه ها محسن مومن عنبران هستم مشاور و مدیر فروش زمینهای حومه گلبهار ، من در دفتر شرکتم واقع در مشهد :

محسن مومن عنبران

وقتی همه فهمیدند که با 25 میلیون تومن میشه در حومه گلبهار صاحب زمین با سند ملکی به نام خودشون بشن، من رو با سوالات خودشون بمب باران کردند. نهایت سعی ام رو کردم تا پاسخگوی همگی باشم و از همه شما حمایت کنم. اما ناموفق بودم - آنقدر تعداد سوالات زیاد بود که باید برای پاسخ همه اونها آنلاین زندگی میکردم. بنا بر این تصمیم گرفتم این مطلب رو برای پاسخ دادن به سوال زیر بنویسم :

چطور با بیست و پنج میلیون تومن صاحب زمین بشم ، کاملا قانونی با سند ملکی ؟

(این بدین معنی نیست که نمی تونید برای من بنویسید یا تماس بگیرید و سؤال بپرسید، این کار فقط زندگی من را ساده تر می کنه).

تماس و هماهنگی :

09155240789

این شماره نماینده من برای قرار حضوری، این رو هم برای کسایی که حضوری میان بگم، کسایی که حضوری میان اونقدر اطلاعات خوبی دریافت میکنن که خودشون تبدیل به یک مشاور کامل میشن وخودشون با اشتیاق هم خودشون و هم دیگران رو برای خرید تشویق میکنند.

مهم : دوستان خوبم اگر در تایم غیر کاری میخواید تماس بگیرید صرفا پیام بدید در اولین فرصت کاری با شما تماس میگیرم و کامل براتون توضیح میدم، بالاخره ما هم خانواده و استراحت لازم داریم دیگه.چشمک

تایم کاری در روزهای کرونایی : صبح 9 الی 13:30 و عصر 16:30 الی 20:00 - پنج شنبه عصر و روزهای تعطیل نیستیم.

اول یک معرفی کلی میکنم 

ببینید شرکت من به عنوان یکی از معتبر ترین و قدیمی ترین شرکت های خدمت گذار شما در زمینه فروش و توسعه پلاک های اطراف گلبهار هست ما مشابه سنوات قبل قصد داریم بخشی از یک پلاک اصلی جدید و خام ( اگه نمیدونید پلاک اصلی چیه فرض کنید یک خیابان اصلی) رو، به تعداد محدودی واگذار کنیم (یک جورایی داریم یارگیری میکنیم تا محله رو شلوغ کنیم). با انتقال سند قطعی و قانونی دست اول از سند مادر به نام افراد تعداد اسناد و مالکین این قسمت رو بیشتر کنیم و قدم ها رو برای پیشرفت این پلاک خوب برداریم، این باعث شده که این یک فرصت خوب برای خرید و سرمایه گذاری روی زمین بشه، چون در شروع واگذاری برای سرعت دادن به کار زیر قیمت اصلی عرضه میکنیم و هر نفر میتونه بر پایه متراژ 250 با قیمت نهایی فقط 25 میلیون تومان صاحب زمین بشه، نکته مهمتر اینکه پرداخت اول فقط 12.5 میلیون تومان هست ، بعد  از پرداخت اول سند ملکی قطعی، تاکید میکنم ،  سند ملکی قطعی (یعنی سند نه آستانه و نه اوقاف یا دارایی دولت نیست ملک شخصی هست.) به نام خودتون توی دفتر اسناد رسمی انتقال قطعی میخوره و باقی مبلغ رو هم میتونید نقدا یا بشکل اقساط بدون بهره پرداخت کنید، البته با مبلغ کمتر هم میتونید ثبت نام کنید و اقساط پرداخت کنید ولی باید نهایت تو شش ماه تسویه کنید.

موقعیت مکانی زمین

زمین خوشبختانه در امتداد ضلع توسعه شهر گلبهار، 700 متر بعد از کمربندی واقع شده که از کنار روستای ماوا شروع میشه و عباس آباد ده قوچی رو شامل میشه اول شکل زیر رو بدقت ببینید موقعیت پلاک 281 در شکل مشخص هست:

محدوده دانشکده علوم پزشکی. موقعیت زمین ها خیلی عالیه، ضلعی که قراره دقیقا اوتوبان از فلکه نمایشگاه مشهد به اونجا وارد بشه و دسترسی به اوتوبان مشهد از اونجا خیلی سریع هست و آب و هوای خیلی خوبی داره. اگه گلبهار تشریف برده باشید،به محض اینکه وارد گلبهار میشید، اولین بلوار، بلوار استقلال هست، انتهای اون بلوار تقاطع پژوهش سمت چپ برین ، انتهای پژوهش میشه دانشکده علوم پزشکی.زمین شما حدودا بعد از حریم خاک ریز زمینهای دانشکده علوم پزشکی هست. 

تماس و هماهنگی :

09155240789

پاسخ 3 چرای اصلی؟

ببینید دوستان قبل از همه چیز این رو بگم که به سه دلیل خرید زمین در این رنج قیمت اینجا براتون پرسود هست:

1- چرا وارد خرید ملک بشیم و اون هم زمین ؟  اولا در ایران بدلیل مشکلات اقتصادی و مشکلات در حوزه های مختلف سرمایه گذاری، ورود به بازار خرید ملک برای شما بدون ریسک ترین و پرسودترین بازار سرمایه گذاری و حفظ ارزش مالی هست. در بازار ملک زمین ارجه تر از آپارتمان و سایر بناها هست آپارتمان حساب سال و مالیات و عوارض، استهلاک و مشکلات خاص خودش رو داره اما زمین اون هم زمین خام هیچ کدام از این موارد رو نداره و میشه به عنوان نه یک کالای صرفا مسکونی بلکه به عنوان یک کالای تجاری به اون نگاه کرد، میتونم به جرات بگم بهترین و بدون ریسک ترین بخش سرمایه گذاری در ایران امروز سرمایه گذاری زمین ملکی هست اون هم زمینی که در ابتدای رشد خودش باشه و با قیمت خیلی مناسبی بشه متراژ بیشتری خرید.

2- چرا از ما بخرید؟ چون ما سرچشمه پلاک هستیم، یعنی شما بی واسطه از ما میخرید و علاوه بر اینکه پلاک در مالکیت فروشنده شما هست، زمین در تصرف اون هم هست و طبق قانون شما باید در نهایت زمین رو از مالک اصلی تحویل بگیرید ولی خیلی از دوستان با واسطه زمین رو از ما کلی میخرند و باز دوباره قطعه قطعه میفروشند. 

3-چرا این پلاک و از من به عنوان مشاور خودتون بخرید؟ چون من پلاک هایی رو کار میکنم که به سن بلوغ رسیده ، مثلا دیدم دوستانی که توی ماهواره تبلیغ میکنن زمین های 8 و 10 میلیون تومانی رو که من میتونم براتون زمین 7 میلیون تومانی سند بزنم و 5 تومانی ولی پیشنهاد نمیدم چون زمینی برای من ارجحیت داره که مشتری حتما در اون سود و رشد زمین رو لمس کنه.

خرید این زمین ها خیلی با ارزشه بشرطی که دقیق و واضح بدونید، دقیقا چی دارید میخرید و سرمایتون رو کجا خرج میکنید، ببینید خرید این زمین ها میتونه براتون حکم معدن طلا رو داشته باشه و باید به دید یک سرمایه گذاری با ارزش در ضلع توسعه شهر بهش نگاه کنید. شاید بتونید الان با این قیمت یک باغ کوچیک تو یک روستا بخرید یا یک زمین قولنامه ای حومه مشهد مثل جاده سیمان، کلات یا منزل آباد یا شاهنامه و یا حتی شهرهای دیگه ایران بخرید، ولی قطعا اونها هیچ وقت رشدی که این زمین ها تو 5 تا 10 سال آینده دارن رو ندارن، پیش بینی که برای رشد این زمین ها میشه به قیمت روز هر قواره رشدی  بین 400 تا 500 هزار تومن خواهد داشت و مهمتر اینکه قطعا شما با خرید این زمین ها سود خواهید کرد. دوستان در مورد زمین قولنامه ای یا اصلا خرید نکنید یا همه استعلامات رو از فروشنده بخواید و ریسک نکنید چون احتمال مشکلات مالکیت خیلی زیاد هست، این زمین سند ملکی داره و همه استعلامات بروز به نام خودتون گرفته میشه و روی سند اسم خریدار درج میشه و جای هیچ نگرانی نیست. 

چطور بفهمیم انتقال سند قانونی پیش میره؟

انتقال سند به نام مشتری فقط با یک امضاء توی دفتر اسناد رسمی انجام میشه، فوقالعادس مگرنه! خیلی هاتون میگید از کجا باید مطمئن بشم کار قانونی پیش میره، ببینید دوستان یک معامله ملکی معتبر جهت صدور سند نیاز داره کاراش توی یک دفتر استاد رسمی که زیر مجموعه قوه قضاییه هست انجام بشه، شرکت از تمام مشتریان توی دفتر خونه اسناد رسمی 148 مشهد سالهاست که وکالت خرید میگیره و براشون کارای انتقال رو انجام میده، و فقط یک امضای شما رو میخواد، آقای حامد شایسته بیلندی مسئول این دفتر خونه هست که 11 سال سابقه دارن و یکی از سردفتر های با اخلاق و متعهد هستن میتونید، آدرس و شماره ایشون رو تو اینترنت هم جستجو کنید که داخل سایت کانون سردفتران و دفتریاران هم هست.

دفتر اسناد رسمی 148 مشهد حامد شایسته بیلندی

این یک خرید زمین چند صد میلیونی یا میلیاردی نیست اما قطعا یک خرید عالی برای سرمایه گذاری و آینده نگری هست، که میتونه کاری که شما قراره تو 30 سال انجام بدید توی چند سال براتون رقم بزنه و شما رو ثروتمند کنه، جیم ران میگه این نخستین اصل برای ثروتمند شدنه یعنی بتونیم با پولی که داریم و جمع میکنم دنبال راه هایی باشیم که از پولمون سود ببریم:

جیم ران

همون طور که در تصویر بالا می بینید، استاد بزرگ موفقیت آقای جیم ران هم همین رو میگه، قطعا سود بردن بهتر از دستمزد گرفتن هست و این نخستین اصل ثروتمند شدنه.

تماس و هماهنگی :

09155240789

ببینید الان قیمت زمین ها تو مشهد از متری 11 میلیون تا 18 میلیون تومن، خرید و فروش میشه، حالا کاری به زمین های قولنامه ای حومه شهر مشهد نداریم که تکلیفش نامعلومه.  مثلا زمین تو هاشمیه رو حدودا متری 18 میلیون میدن که یک قواره با متراژ 250 اونجا میشه 4.5 میلیارد! زمین های داخل محدوده گلبهار، تقریبا با متری 2.5 تا 3 میلیون تومن داره معامله میشه پس یک قواره با متراژ 250 تو محدوده گلبهار میشه بین 500 میلیون تا 600 میلیون تومن، برای همین حالا میخوام باهم رو راست باشیم شما دارید با همین متراژ یک زمین میخرید به مبلغ 20 میلیون تومن که البته همون طور که تو مشاوره تلفنی به بعضی هاتون گفتم با همین متراژ زمین 4 میلیون تومنی و 8 میلیون تومنی و 100 میلیون تومنی هم هست. اما بهترین انتخاب رو من بهتون گفتم همین 20 میلیون تومنی ها هست.

خوب فکر کنم حالا وقتش رسیده که در مورد بام ایران براتون یکم توضیح بدم، ببینید بام ایران حدود 20 سال هست که در زمینه سرمایه گذاری مسکن کار میکنه، ما از 12 سال پیش تمرکز رو روی توسعه گلبهار گذاشتیم، به این صورت که بتونیم زمینهای رو به رشد وصل به محدوده شهر رو با ساده کردن عملیات انتقال مالکیت، به نام شما بزنیم به این صورت که همه بتونن با کمترین مبلغ ممکن صاحب زمین بشن طوری که حتما از این خریدشون سود ببرن.

شماره ثبت و اسناد و مدارک شرکت؟

شناسه ملی شرکت :

بعضی ها که خیلی مته به خشخاش میزارن میخوان حتما شماره ثبت شرکت و چیزای دیگه رو هم بدونن ، میتونید روی عکس بالا (شناسه ملی) بزنید و تو سامانه استعلام شناسه ملی شرکت ها اطلاعات ثبتی و حقوقی رو جستجو کنید ، شماره ثبت شرکت 49494 رو بزنید و اطلاعات کامل رو دریافت کنید.

تو عکس زیر هم یک نمای بیرونی و داخلی ساختمان بام ایران رو میتونید ببینید:

تصویر بالا نمای داخل ساختمان

تماس و هماهنگی :

09155240789

چرا از همه جای کشور هجوم آوردن به سمت زمین های گلبهار (گلبهار شهر لوکس نشین ها) ؟ اینجا براتون میگم که چرا اینقدر این زمینها خریدار داره ، همین امروز سند دو قواره زمین آقای قربانی از تهران رو با پست براشون ارسال کردیم ، هفته گذشته آقای بهر آبادی از دزفول خرید داشتن آقای برزگر از تهران برای خانمشون خانم کریمی، از سیستان و بلوپستان و زاهدان، سمنان تبریز، شهریار و تمام کشور اینجا مشتری داریم که روز به روز تعداد افرادی که روی این زمین ها سرمایه گذاری میکنن بیشتر میشه.

گلبهار برای مشهد حکم کرج برای تهران رو داره : اونایی که یک مقدار قدیمی تر هستن و با تجربه یادشونه از کرج ، بیاید یکم کرج رو با گلبهار مقایسه کنیم، من خودم بچه بودم خونه عموم کرج بود بخاطر آب و هواش، اون موقه ها تهران اینقدر شلوغ و پرجمعیت نبود ولی به دلیل جمعیت سرریزی که طی سی سال به تهران اومدن خیلی از بالا نشین های تهران برای فرار از آلودگی رفتن سمت کرج و بعد از اون سیل عظیم جمعیتی که بخاطر حمایت های دولت از اون شهر با تاسیس مترو و اوتوبان به کرج وارد شد و زمین ها توی کرج بشدت گران شد، الان عموم پشیمونه که چرا اون خونه رو نخرید یا یک ملک اونجا نگرفت تا بتونه یک پشتوانه برای بچه هاش ایجاد کنه تا امروز نگران اجاره مسکن و جور کردن پول رهن و اینجور حرفا نشن

 ببینید گلبهار در حال حاضر یک شهرک پرطرفدار هست که هسته اصلی یک شهر در اون شکل گرفته و چون کلان شهر مشهد مقدس جمعیت سرریز بالایی در کشور داره حاشیه نشینی توش بالا رفته و خرید و فروش زمین های غیر قانونی هم بالا رفته، حالا دولت اومده برای اینکه بتونه این جمعیت سر ریز رو کنترل کنه چند تا شهرک اطراف مشهد تاسیس کرده که بهترین اونها گلبهاره، هم از لحاظ نزدیکی، هم آب و هوا و هم موقعیتش نسبت به مشهد.

گلبهار برای جذب جمعیتی بالای 400 هزار نفر پایه گذاری شده و جمعیت فعلی اون 40 هزار نفره،گسترش شهر گلبهار تا 400 هزار نفر همچنان ادامه داره و برای سرعت دادن به این توسعه اولا پروژه متروی مشهد گلبهار بعد از اون، اوتوبان جدید مشهد گلبهار و همینطور ، تاکسی هوایی گلبهار و خیلی پروژه های دیگه  استارت زده شده تا بتونه جواب گوی حتی بیشتر از 400 هزار نفر جمعیت باشه، با این وجود  چون همین جمعیت فعلی با کمک جاده مشهد چناران دارن تردد میکنن و این راه بیشتر از این جواب نمیده و دائم ترافیک و تصادف توش اتفاق میفته، پس با یک دو دوتا، چهار تای ساده متوجه میشیم که اگه قراره این جمعیت 10 برابر بشه، قطعا زمین های بیشتری باید وارد محدوده شهرداری بشه تا این جمعیت بتونه توش قرار بگیره ، پس افرادی که توی این محدوده ها زمین خریده باشن در کنار اینکه به رشد شهر هم کمک کردن ، زمین هاشون خیلی قیمتش بالا میره و سود چند صد میلیونی میکنن.

پس کسایی اون موقع سود اصلی رو میکنن که حاضرن امروز ریسک سرمایه گذاری 20 میلیونی رو بکنن، دید یک تاجر رو میخواد. یک تجارت یک شبه به سمر نمیشینه ثبات قدم میخواد صبر میخواد، بعضی از شما دوستان که زنگ میزنید انتظاراتتون طوریه که انگار قراره یک شبه ره صد ساله برید که این طرز تفکر مخصوصا روی خرید زمین جواب نمیده، اگر از قدیمی تر ها سوال کنید همه به اتفاق قبول دارن که زمین مرده تو رو بلند میکنه، یکی از مشتری ها میگفت پدر بزرگم همیشه بهم میگفت پسرم هر وقت زمین خوردی زمین بخر، خیلی از بزرگتر ها وقتی پای صحبتشون میشینی همش از افسوس هاشون و ای کاش هاشون میگن که مثلا با پول چند ماه درآمدشون میتونستن چند قواره زمین بخرن تو همین مشهد یا تهران و شهرای بزرگ و جاهای رو به توسعه ، ولی امروز فردا کردن و گرفتاری های زندگی باعث شده چشمشون رو ببندن و باز کنن و دیدن 10 سال گذشته و دیگه قیمت اون زمین کجا و درآمدشون کجا، دیگه توی خواب شاید بتونن صاحب اون زمین بشن.

بزارید از آینده گلبهار بیشتر براتون بگم، اگه توی این چند ماه گذشته گلبهار رفته باشید ، خودتون حیات و آبادانی رو اونجا میبینید که چه جمعیتی داخل اومده و ساکن شده، چون همین یکی، دوسال پیش من خودم هم حاضر نبودم اونجا برم چون خیلی متروکه بود،ولی الان روز به روز استقبال از همه کشور توش بیشتر شده و از همه جای کشور توش ساکن هستن، خوب بالاخره گلبهار نزدیکترین شهر به پایتخت معنوی ایران مشهد مقدس هست و جای خیلی خوبی برای اشتغال و فعالیت، پس طبیعیه که برای آیندش هم برنامه های زیادی وجود داشته باشه، اگه قدیم های کرج مرکز استان البرز رو یادتون باشه، زمانی که کرج هنوز یک شهرستان از استان تهران بود، به مرور با بزرگ شدن و بیشتر شدن حاشیه تهران کرج تغییرات وسیعی پیدا کرد و تبدیل به یک مرکز استان جدید شد، گلبهار رو دقیقا مثل کرج در نظر بگیرید، اگه اون موقع تو کرج برای خودت یک قواره 250 متری خریده بودی، الان حدود 1.5 میلیارد ارزش داشت و میلیاردر شده بودی، من یادمه بچه که بودم خونه عموم کرج بود و اونجا که میرفتیم بیشتر حالت ییلاقی و باغی داشت ولی الان دیگه براش هم مترو زدن و هم بزرگراه و از حالت ییلاقی به مسکونی تغییر کاربری داده و خیلی وسیع شده، همینطور قیمت زمین چندین برابر شده. حالا اگه بخوایم مقایسه کنیم که اصلا موقعیت گلبهار و کرج باهم قابل مقایسه نیست و میتونیم بگیم به لحاظ مسیر و هموار بودن زمین گلبهار خیلی موقعیتش بهتر از کرج هست، حالا میبینید که مثل کرج، دولت براش مترو و بزرگراه جدید برنامه ریزی کرده و پروژه هاش رو خیلی جدی استارت زده.

خیلی هاتون پرسیدین این تبلیغات زمین های 5 میلیونی توی ماهواره مال شماست یانه ، باید قبلش خدمتتون بگم که، تبلیغ توی ماهواره پیگرد قانونی داره و ممنوع هست و عواقب خرید از اونها هم به عهده خود خریداره. ولی شرکتی که من توش کار میکنم، با متراژ 250 سند ملکی ثبتی میده، که هم زمین 2 میلیونی داره هم 5 میلیونی هم 15 میلیونی، ولی پیشنهاد من اینه که زمین 15 میلیونی بگیرید چون علاوه بر اینکه شرایط اقساط داره ، دقیقا وصل به محدوده گلبهاره و در بالای شهر گلبهاره که دقیقا شهر گلبهار به اون سمت درحال گسترشه و اوتوبان هم از همون ضلع به گلبهار میرسه قرار داره.

الان یک مشتری زنگ زد و  خیلی خوشحال که 3 قطعه زمینش وارد محدوده شده و تازه تجاری هم بهش تعلق گرفته ، ببینید ایشون 15 سال پای زمیناش صبر کرده بود و الان دوباره میخواد یک قطعه بفروشه و دوباره چند قطعه دیگه بخره، به قول همکارم بالاخره برای اینکه درختی میوه بده باید یک روز دونش رو کاشت و به پاش صبر کرد. ایشون هم به پای زمینش صبر کرد و کلی سود برد.

برای ثبت نام و خرید زمین ها از لینک زیر میتونید پیش پرداخت خودتون رو داشته باشید بعد از پیش پرداخت هر کسی زود تر پیش پرداخت کرده باشه توی لیست 30 نفره فعلی قرار میگیره و اسمش برای سند میره بعد هم یکسری کارای اداری توی محضر و چند تا اداره داره و در نهایت باهاش تماس گرفته میشه و سندش رو میاد میگیره یا به آدرسش ارسال میشه:

لینک پرداخت : idpay.ir/mohsenmomenanbaran

 پرداخت پیش پرداخت 

حداقل توصیه میکنم نصف مبلغ رو پیش پرداخت کنید تا توی لیست قرار بگیرید و گرنه باید صبر کنید تا زمانی که پرداختتون به نصف رسید وارد لیست بشید.

لیست اسامی اسناد گلبهار

بچه ها یک خبر خوش برای اونایی که زمین خریدن، سندهاشون رسید من اسم ها رو از مدیر اسناد و حسابداری گرفتم توی این تصویر گذاشتم، ببینید اگر اسمتون هست زنگ بزنید شرکت و برای دریافت سندتون اقدام کنید تا نرفته بایگانی تا یک هفته فرصت دارید، من با سند یکی از شما ها با رئیس هیئت مدیره شرکت جناب نیک اختر عکس گرفتم، تو عکس زیر سمت چپی من هستم ، سمت راستی جناب دکتر نیک اختر رئیس هیئت مدیره شرکت :

اسناد گلبهار


مطلب رو دارم هر روز کامل میکنم ، از صبرتون ممنونم اگه سوالی هست تا کامل شدن کل مطلب با این شماره ها تماس بگیرید :

تماس و هماهنگی :

09155240789

کانال تلگرام : @MoBameIran روی عکس بالا کلیک کنید

پیج اینستاگرام : @Momenbam روی عکس بالا کلیک کنید

سه اصل مهم در پرداخت اینترنتی:

حمایت کنیم:

(می توانید روی هرکدام از عکس های زیر کلیک کنید)

 پرداخت پیش پرداخت 

انتقال سند به نام مشتری فقط با یک امضاء توی دفتر اسناد رسمی انجام میشه، فوقالعادس مگرنه! خیلی هاتون میگید از کجا باید مطمئن بشم کار قانونی پیش میره، ببینید دوستان یک معامله ملکی معتبر جهت صدور سند نیاز داره کاراش توی یک دفتر استاد رسمی که زیر مجموعه قوه قضاییه هست انجام بشه، شرکت از تمام مشتریان توی دفتر خونه اسناد رسمی 148 مشهد سالهاست که وکالت خرید میگیره و براشون کارای انتقال رو انجام میده، و فقط یک امضای شما رو میخواد، آقای حامد شایسته بیلندی مسئول این دفتر خونه هست که 11 سال سابقه دارن و یکی از سردفتر های با اخلاق و متعهد هستن میتونید، آدرس و شماره ایشون رو تو اینترنت هم جستجو کنید که داخل سایت کانون سردفتران و دفتریاران هم هست.

۰ نظر ۰ ۰

چطور با بی پولی در گلبهار صاحب زمین 10 میلیونی شدم؟(تعجب نکن، دقیق بخون!)

سلام بچه ها محسن مومن هستم مشاور و مدیر فروش زمینهای حومه گلبهار ، من در کنار دکتر رضا نیک اختر مدیرکل مجموعه:

وقتی همه فهمیدند که با ده میلیون تومن میشه در حومه گلبهار صاحب زمین با سند ملکی به نام خودشون بشن، من رو با سوالات خودشون بمب باران کردند. نهایت سعی ام رو کردم تا پاسخگوی همگی باشم و از همه شما حمایت کنم. اما ناموفق بودم - آنقدر تعداد سوالات زیاد بود که باید برای پاسخ همه اونها آنلاین زندگی میکردم. بنا بر این تصمیم گرفتم این مطلب رو برای پاسخ دادن به سوال زیر بنویسم :

چطور با ده میلیون تومن صاحب زمین بشم ، کاملا قانونی با سند ملکی ؟

(این بدین معنی نیست که نمی تونید برای من بنویسید یا تماس بگیرید و سؤال بپرسید، این کار فقط زندگی من را ساده تر می کنه).

قبل از مطالعه در مورد زمین ها بهتره اول همکاران مورد تایید من که شما رو به این صفحه هدایت کردند رو بشناسید :

1- خودم : محسن مومن عنبران 2- خانم اعظم آقاجانی 3- خانم راحله شیبانی 4- خانم سالم 5-آقای صادق برادران 6- خانم خارا باف 7- آقای باقریان 8- خانم کوهی

پس لطفا خیلی دقیق تا آخر مطلب رو بخونید تا موضوعی از قلم نیفته و درست متوجه این فرصت عالی برای سرمایه گذاری بشید، و نکته خیلی خیلی مهمتر از اون اینکه اگه میخواید وقتتون رو درست مدیریت کنید بهترین راه مشاوره حضوری هست، اطلاعات بینظیری شامل اسناد و استعلامات و نقشه ماهواره ای و اطلاعات دیگه ای که قاعدتا جاش اینجا نیست و اگر میخواید جدی اطلاعات کسب کنید باید حتما حضوری بیاید دفتر شرکت، چون من خیلی با برنامه ریزی کارهام رو پیش میبرم حتما باید تماس بگیرید و با هم تایم قبلی فیکس کنیم.

این شماره من برای قرار حضوری، این رو هم برای کسایی که حضوری میان بگم، کسایی که حضوری میان اونقدر اطلاعات خوبی دریافت میکنن که خودشون تبدیل به یک مشاور کامل میشن وخودشون با اشتیاق هم خودشون و هم دیگران رو برای خرید تشویق میکنند.

مهم : دوستان خوبم اگر در تایم غیر کاری میخواید تماس بگیرید صرفا پیام بدید در اولین فرصت کاری با شما تماس میگیرم و کامل براتون توضیح میدم، بالاخره ما هم خانواده و استراحت لازم داریم دیگه، تایم کاری 9 صبح الی 13:30 و 16:30 عصر الی 20 بغیر از پنج شنبه ها عصر و روزهای تعطیل.

اول یک معرفی کلی میکنم 

ببینید شرکت بام ایران مشابه سنوات قبل بتازگی قصد داره بخشی از یک پلاک اصلی جدید و خام ( اگه نمیدونید پلاک اصلی چیه فرض کنید یک خیابان اصلی) رو، به تعداد محدودی واگذار کنه تا با انتقال سند قطعی و قانونی به نام افراد تعداد اسناد و مالکین این قسمت رو بیشتر کنه و قدم ها رو برای پیشرفت این پلاک برداره، خوب این باعث شده که این یک فرصت خوب برای خرید و سرمایه گذاری روی زمین بشه، چون در شروع واگذاری برای سرعت دادن به کار، هر نفر میتونه بر پایه متراژ 250 با قیمت نهایی فقط 10 میلیون تومان صاحب زمین بشه، نکته مهمتر اینکه پرداخت اول فقط 5 میلیون تومان هست ، بعد  از پرداخت اول سند ملکی قطعی، تاکید میکنم ،  سند ملکی قطعی (یعنی سند نه آستانه و نه اوقاف یا دارایی دولت نیست ملک شخصی هست.) به نام خودتون توی دفتر اسناد رسمی انتقال قطعی میخوره و باقی مبلغ رو هم میتونید نقدا یا بشکل اقساط بدون بهره پرداخت کنید، البته با مبلغ کمتر هم میتونید ثبت نام کنید و اقساط پرداخت کنید ولی باید نهایت تو ده ماه تسویه کنید.

موقعیت مکانی زمین

زمین واقع شده در بالای شهر گلبهار بعد از حریم دانشگاه علوم پزشکی، میشه گفت دقیقا وصل به محدوده شهر گلبهار و خوشبختانه در ضلع توسعه شهر واقع شده که این ضلع شمال شهر بلحاظ موقعیت شهری هست، در شکل زیر پلاک 281 با کادر سبز مشخص شده :

محدوده دانشکده علوم پزشکی. موقعیت زمین ها خیلی عالیه، ضلعی که قراره دقیقا اوتوبان از فلکه نمایشگاه مشهد به اونجا وارد بشه و دسترسی به اوتوبان مشهد از اونجا خیلی سریع هست و آب و هوای خیلی خوبی داره. اگه گلبهار تشریف برده باشید،به محض اینکه وارد گلبهار میشید، اولین بلوار، بلوار استقلال هست، انتهای اون بلوار تقاطع پژوهش سمت چپ برین ، انتهای پژوهش میشه دانشکده علوم پزشکی.زمین شما دقیقا بعد از حریم خاک ریز زمینهای دانشکده علوم پزشکی هست. 

پاسخ 3 چرای اصلی؟

ببینید دوستان قبل از همه چیز این رو بگم که به سه دلیل خرید زمین در این رنج قیمت اینجا براتون پرسود هست:

1- چرا وارد خرید ملک بشیم و اون هم زمین ؟  اولا در ایران بدلیل مشکلات اقتصادی و مشکلات در حوزه های مختلف سرمایه گذاری، ورود به بازار خرید ملک برای شما بدون ریسک ترین و پرسودترین بازار سرمایه گذاری و حفظ ارزش مالی هست. در بازار ملک زمین ارجه تر از آپارتمان و سایر بناها هست آپارتمان حساب سال و مالیات و عوارض، استهلاک و مشکلات خاص خودش رو داره اما زمین اون هم زمین خام هیچ کدام از این موارد رو نداره و میشه به عنوان نه یک کالای صرفا مسکونی بلکه به عنوان یک کالای تجاری به اون نگاه کرد، میتونم به جرات بگم بهترین و بدون ریسک ترین بخش سرمایه گذاری در ایران امروز سرمایه گذاری زمین ملکی هست اون هم زمینی که در ابتدای رشد خودش باشه و با قیمت خیلی مناسبی بشه متراژ بیشتری خرید.

2- چرا از ما بخرید؟ چون ما سرچشمه پلاک هستیم، یعنی شما بی واسطه از ما میخرید و علاوه بر اینکه پلاک در مالکیت فروشنده شما هست، زمین در تصرف اون هم هست و طبق قانون شما باید در نهایت زمین رو از مالک اصلی تحویل بگیرید ولی خیلی از دوستان با واسطه زمین رو از ما کلی میخرند و باز دوباره قطعه قطعه میفروشند. 

3-چرا این پلاک و از من به عنوان مشاور خودتون بخرید؟ چون من پلاک هایی رو کار میکنم که به سن بلوغ رسیده ، مثلا دیدم دوستانی که توی ماهواره تبلیغ میکنن زمین های 5 و 6 میلیون تومانی رو که من میتونم براتون زمین 2 میلیون تومانی سند بزنم و 4 تومنی ولی پیشنهاد نمیدم چون زمینی برای من ارجحیت داره که مشتری حتما در اون سود و رشد زمین رو لمس کنه.

خرید این زمین ها خیلی با ارزشه بشرطی که دقیق و واضح بدونید، دقیقا چی دارید میخرید و سرمایتون رو کجا خرج میکنید، ببینید خرید این زمین ها میتونه براتون حکم معدن طلا رو داشته باشه و باید به دید یک سرمایه گذاری با ارزش در ضلع توسعه شهر بهش نگاه کنید. شاید بتونید الان با این قیمت یک باغ کوچیک تو یک روستا بخرید یا یک زمین قولنامه ای حومه مشهد مثل جاده سیمان، کلات یا منزل آباد یا شاهنامه و یا حتی شهرهای دیگه ایران بخرید، ولی قطعا اونها هیچ وقت رشدی که این زمین ها تو 5 تا 10 سال آینده دارن رو ندارن، پیش بینی که برای رشد این زمین ها میشه به قیمت روز هر قواره رشدی  بین 400 تا 500 هزار تومن خواهد داشت و مهمتر اینکه قطعا شما با خرید این زمین ها سود خواهید کرد. دوستان در مورد زمین قولنامه ای یا اصلا خرید نکنید یا همه استعلامات رو از فروشنده بخواید و ریسک نکنید چون احتمال مشکلات مالکیت خیلی زیاد هست، این زمین سند ملکی داره و همه استعلامات بروز به نام خودتون گرفته میشه و روی سند اسم خریدار درج میشه و جای هیچ نگرانی نیست. 

چطور بفهمیم انتقال سند قانونی پیش میره؟


انتقال سند به نام مشتری فقط با یک امضاء توی دفتر اسناد رسمی انجام میشه، فوقالعادس مگرنه! خیلی هاتون میگید از کجا باید مطمئن بشم کار قانونی پیش میره، ببینید دوستان یک معامله ملکی معتبر جهت صدور سند نیاز داره کاراش توی یک دفتر استاد رسمی که زیر مجموعه قوه قضاییه هست انجام بشه، شرکت تمام کارای اسنادی رو انجام داده توی دفتر خونه اسناد رسمی 148 مشهد، و فقط یک امضای شما رو میخواد، آقای حامد شایسته بیلندی مسئول این دفتر خونه هست که 11 سال سابقه دارن و یکی از سردفتر های با اخلاق و متعهد هستن میتونید، آدرس و شماره ایشون رو تو اینترنت هم جستجو کنید که داخل سایت کانون سردفتران و دفتریاران هم هست. روی عکس زیر بزنید سایتش باز میشه. شماره دفترشون هم 05136082148 و 05136067148 ، مشهد بین استقلال 7 و 9 پلاک 47 هست، مثلا میتونید زنگ بزنید و بپرسید چند ساله با ما کار میکنند و تو این چند سال آیا مشکلی برای کسایی که برای ما وکالت زدند پیش اومده یا نه .

دفتر اسناد رسمی 148 مشهد حامد شایسته بیلندی

این یک خرید زمین چند صد میلیونی یا چند میلیاردی نیست اما قطعا یک خرید عالی برای سرمایه گذاری و آینده نگری هست، که میتونه کاری که شما قراره تو 30 سال انجام بدید توی چند سال براتون رقم بزنه و شما رو ثروتمند کنه، جیم ران میگه این نخستین اصل برای ثروتمند شدنه یعنی بتونیم با پولی که داریم و جمع میکنم دنبال راه هایی باشیم که از پولمون سود ببریم:

جیم ران

همون طور که در تصویر بالا می بینید، استاد بزرگ موفقیت آقای جیم ران هم همین رو میگه، قطعا سود بردن بهتر از دستمزد گرفتن هست و این نخستین اصل ثروتمند شدنه.

ببینید الان قیمت زمین ها تو مشهد از متری 5 میلیون تا 6 میلیون تومن، خرید و فروش میشه، حالا کاری به زمین های قولنامه ای حومه شهر مشهد نداریم که تکلیفش نامعلومه.  مثلا زمین تو هاشمیه رو حدودا متری 6 میلیون میدن که یک قواره با متراژ 250 اونجا میشه 6 میلیارد! زمین های داخل محدوده گلبهار، تقریبا با متری 1.5 تا 2 میلیون تومن داره معامله میشه پس یک قواره با متراژ 250 تو محدوده گلبهار میشه بین 375میلیون تا 500 میلیون تومن، برای همین حالا میخوام باهم رو راست باشیم شما دارید با همین متراژ یک زمین میخرید به مبلغ 10 میلیون تومن که البته همون طور که تو مشاوره تلفنی به بعضی هاتون گفتم با همین متراژ زمین 2 میلیون تومنی و 5 میلیون تومنی و 35 میلیون تومنی هم هست. اما بهترین انتخاب رو من بهتون گفتم همین 10 میلیون تومنی ها هست.

خوب فکر کنم حالا وقتش رسیده که در مورد بام ایران براتون یکم توضیح بدم، ببینید بام ایران حدود 20 سال هست که در زمینه سرمایه گذاری مسکن کار میکنه، ما از 12 سال پیش تمرکز رو روی توسعه گلبهار گذاشتیم، به این صورت که بتونیم زمینهای رو به رشد وصل به محدوده شهر رو با ساده کردن عملیات انتقال مالکیت، به نام شما بزنیم به این صورت که همه بتونن با کمترین مبلغ ممکن صاحب زمین بشن طوری که حتما از این خریدشون سود ببرن.

شماره ثبت و اسناد و مدارک شرکت؟

شناسه ملی شرکت :

بعضی ها که خیلی مته به خشخاش میزارن میخوان حتما شماره ثبت شرکت و چیزای دیگه رو هم بدونن ، میتونید روی عکس بالا (شناسه ملی) بزنید و تو سامانه استعلام شناسه ملی شرکت ها اطلاعات ثبتی و حقوقی رو جستجو کنید ، شماره ثبت شرکت 49494 رو بزنید و اطلاعات کامل رو دریافت کنید.

تو عکس زیر هم یک نمای بیرونی و داخلی ساختمان بام ایران رو میتونید ببینید:

تصویر بالا نمای داخل ساختمان

چرا از همه جای کشور هجوم آوردن به سمت زمین های گلبهار (گلبهار شهر لوکس نشین ها) ؟ اینجا براتون میگم که چرا اینقدر این زمینها خریدار داره ، همین امروز سند دو قواره زمین آقای قربانی از تهران رو با پست براشون ارسال کردیم ، هفته گذشته آقای بهر آبادی از دزفول خرید داشتن آقای برزگر از تهران برای خانمشون خانم کریمی، از سیستان و بلوپستان و زاهدان، سمنان تبریز، شهریار و تمام کشور اینجا مشتری داریم که روز به روز تعداد افرادی که روی این زمین ها سرمایه گذاری میکنن بیشتر میشه.

گلبهار برای مشهد حکم کرج برای تهران رو داره : اونایی که یک مقدار قدیمی تر هستن و با تجربه یادشونه از کرج ، بیاید یکم کرج رو با گلبهار مقایسه کنیم، من خودم بچه بودم خونه عموم کرج بود بخاطر آب و هواش، اون موقه ها تهران اینقدر شلوغ و پرجمعیت نبود ولی به دلیل جمعیت سرریزی که طی سی سال به تهران اومدن خیلی از بالا نشین های تهران برای فرار از آلودگی رفتن سمت کرج و بعد از اون سیل عظیم جمعیتی که بخاطر حمایت های دولت از اون شهر با تاسیس مترو و اوتوبان به کرج وارد شد و زمین ها توی کرج بشدت گران شد، الان عموم پشیمونه که چرا اون خونه رو نخرید یا یک ملک اونجا نگرفت تا بتونه یک پشتوانه برای بچه هاش ایجاد کنه تا امروز نگران اجاره مسکن و جور کردن پول رهن و اینجور حرفا نشن

 ببینید گلبهار در حال حاضر یک شهرک پرطرفدار هست که هسته اصلی یک شهر در اون شکل گرفته و چون کلان شهر مشهد مقدس جمعیت سرریز بالایی در کشور داره حاشیه نشینی توش بالا رفته و خرید و فروش زمین های غیر قانونی هم بالا رفته، حالا دولت اومده برای اینکه بتونه این جمعیت سر ریز رو کنترل کنه چند تا شهرک اطراف مشهد تاسیس کرده که بهترین اونها گلبهاره، هم از لحاظ نزدیکی، هم آب و هوا و هم موقعیتش نسبت به مشهد.

گلبهار برای جذب جمعیتی بالای 400 هزار نفر پایه گذاری شده و جمعیت فعلی اون 40 هزار نفره،گسترش شهر گلبهار تا 400 هزار نفر همچنان ادامه داره و برای سرعت دادن به این توسعه اولا پروژه متروی مشهد گلبهار بعد از اون، اوتوبان جدید مشهد گلبهار و همینطور ، تاکسی هوایی گلبهار و خیلی پروژه های دیگه  استارت زده شده تا بتونه جواب گوی حتی بیشتر از 400 هزار نفر جمعیت باشه، با این وجود  چون همین جمعیت فعلی با کمک جاده مشهد چناران دارن تردد میکنن و این راه بیشتر از این جواب نمیده و دائم ترافیک و تصادف توش اتفاق میفته، پس با یک دو دوتا، چهار تای ساده متوجه میشیم که اگه قراره این جمعیت 10 برابر بشه، قطعا زمین های بیشتری باید وارد محدوده شهرداری بشه تا این جمعیت بتونه توش قرار بگیره ، پس افرادی که توی این محدوده ها زمین خریده باشن در کنار اینکه به رشد شهر هم کمک کردن ، زمین هاشون خیلی قیمتش بالا میره و سود چند صد میلیونی میکنن.

پس کسایی اون موقع سود اصلی رو میکنن که حاضرن امروز ریسک سرمایه گذاری 10 میلیونی رو بکنن، دید یک تاجر رو میخواد. یک تجارت یک شبه به سمر نمیشینه ثبات قدم میخواد صبر میخواد، بعضی از شما دوستان که زنگ میزنید انتظاراتتون طوریه که انگار قراره یک شبه ره صد ساله برید که این طرز تفکر مخصوصا روی خرید زمین جواب نمیده، اگر از قدیمی تر ها سوال کنید همه به اتفاق قبول دارن که زمین مرده تو رو بلند میکنه، یکی از مشتری ها میگفت پدر بزرگم همیشه بهم میگفت پسرم هر وقت زمین خوردی زمین بخر، خیلی از بزرگتر ها وقتی پای صحبتشون میشینی همش از افسوس هاشون و ای کاش هاشون میگن که مثلا با پول چند ماه درآمدشون میتونستن چند قواره زمین بخرن تو همین مشهد یا تهران و شهرای بزرگ و جاهای رو به توسعه ، ولی امروز فردا کردن و گرفتاری های زندگی باعث شده چشمشون رو ببندن و باز کنن و دیدن 10 سال گذشته و دیگه قیمت اون زمین کجا و درآمدشون کجا، دیگه توی خواب شاید بتونن صاحب اون زمین بشن.

بزارید از آینده گلبهار بیشتر براتون بگم، اگه توی این چند ماه گذشته گلبهار رفته باشید ، خودتون حیات و آبادانی رو اونجا میبینید که چه جمعیتی داخل اومده و ساکن شده، چون همین یکی، دوسال پیش من خودم هم حاضر نبودم اونجا برم چون خیلی متروکه بود،ولی الان روز به روز استقبال از همه کشور توش بیشتر شده و از همه جای کشور توش ساکن هستن، خوب بالاخره گلبهار نزدیکترین شهر به پایتخت معنوی ایران مشهد مقدس هست و جای خیلی خوبی برای اشتغال و فعالیت، پس طبیعیه که برای آیندش هم برنامه های زیادی وجود داشته باشه، اگه قدیم های کرج مرکز استان البرز رو یادتون باشه، زمانی که کرج هنوز یک شهرستان از استان تهران بود، به مرور با بزرگ شدن و بیشتر شدن حاشیه تهران کرج تغییرات وسیعی پیدا کرد و تبدیل به یک مرکز استان جدید شد، گلبهار رو دقیقا مثل کرج در نظر بگیرید، اگه اون موقع تو کرج برای خودت یک قواره 250 متری خریده بودی، الان حدود 1.5 میلیارد ارزش داشت و میلیاردر شده بودی، من یادمه بچه که بودم خونه عموم کرج بود و اونجا که میرفتیم بیشتر حالت ییلاقی و باغی داشت ولی الان دیگه براش هم مترو زدن و هم بزرگراه و از حالت ییلاقی به مسکونی تغییر کاربری داده و خیلی وسیع شده، همینطور قیمت زمین چندین برابر شده. حالا اگه بخوایم مقایسه کنیم که اصلا موقعیت گلبهار و کرج باهم قابل مقایسه نیست و میتونیم بگیم به لحاظ مسیر و هموار بودن زمین گلبهار خیلی موقعیتش بهتر از کرج هست، حالا میبینید که مثل کرج، دولت براش مترو و بزرگراه جدید برنامه ریزی کرده و پروژه هاش رو خیلی جدی استارت زده.

خیلی هاتون پرسیدین این تبلیغات زمین های 5 میلیونی توی ماهواره مال شماست یانه ، باید قبلش خدمتتون بگم که، تبلیغ توی ماهواره پیگرد قانونی داره و ممنوع هست و عواقب خرید از اونها هم به عهده خود خریداره. ولی شرکتی که من توش کار میکنم، با متراژ 250 سند ملکی ثبتی میده، که هم زمین 2 میلیونی داره هم 5 میلیونی هم 10 میلیونی، ولی پیشنهاد من اینه که زمین 10 میلیونی بگیرید چون علاوه بر اینکه شرایط اقساط داره ، دقیقا وصل به محدوده گلبهاره و در بالای شهر گلبهاره که دقیقا شهر گلبهار به اون سمت درحال گسترشه و اوتوبان هم از همون ضلع به گلبهار میرسه قرار داره.

الان یک مشتری زنگ زد و  خیلی خوشحال که 3 قطعه زمینش وارد محدوده شده و تازه تجاری هم بهش تعلق گرفته ، ببینید ایشون 15 سال پای زمیناش صبر کرده بود و الان دوباره میخواد یک قطعه بفروشه و دوباره چند قطعه دیگه بخره، به قول همکارم بالاخره برای اینکه درختی میوه بده باید یک روز دونش رو کاشت و به پاش صبر کرد. ایشون هم به پای زمینش صبر کرد و کلی سود برد.

 

برای ثبت نام و خرید زمین ها از لینک زیر میتونید پیش پرداخت خودتون رو داشته باشید بعد از پیش پرداخت هر کسی زود تر پیش پرداخت کرده باشه توی لیست 30 نفره فعلی قرار میگیره و اسمش برای سند میره بعد هم یکسری کارای اداری توی محضر و چند تا اداره داره و در نهایت باهاش تماس گرفته میشه و سندش رو میاد میگیره یا به آدرسش ارسال میشه:

لینک پرداخت : idpay.ir/mohsenmomenanbaran

 پرداخت پیش پرداخت 

حداقل توصیه میکنم نصف مبلغ رو پیش پرداخت کنید تا توی لیست قرار بگیرید و گرنه باید صبر کنید تا زمانی که پرداختتون به نصف رسید وارد لیست بشید.

لیست اسامی اسناد گلبهار

بچه ها یک خبر خوش برای اونایی که زمین خریدن، سندهاشون رسید من اسم ها رو از مدیر اسناد و حسابداری گرفتم توی این تصویر گذاشتم، ببینید اگر اسمتون هست زنگ بزنید شرکت و برای دریافت سندتون اقدام کنید تا نرفته بایگانی تا یک هفته فرصت دارید، من با سند یکی از شما ها با رئیس هیئت مدیره شرکت جناب نیک اختر عکس گرفتم، تو عکس زیر سمت چپی من هستم ، سمت راستی جناب دکتر نیک اختر رئیس هیئت مدیره شرکت :

اسناد گلبهار

 


مطلب رو دارم هر روز کامل میکنم ، از صبرتون ممنونم اگه سوالی هست تا کامل شدن کل مطلب با این شماره ها تماس بگیرید :

09155240789 - 09335905385 - 05136046000

کانال تلگرام : @MoBameIran روی عکس بالا کلیک کنید

پیج اینستاگرام : @MoBameIran روی عکس بالا کلیک کنید

سه اصل مهم در پرداخت اینترنتی:

حمایت کنیم:

(می توانید روی هرکدام از عکس های زیر کلیک کنید)

 پرداخت پیش پرداخت 

۰ نظر ۰ ۰

چطور با خرید زمینهای گلبهار میلیاردر شدم! (تعجب نکنید! دقیق بخوانید)

سلام بچه ها محسن مومن هستم مشاور و مدیر فروش زمینهای حومه گلبهار ، من در کنار دکتر رضا نیک اختر مدیرکل مجموعه:

وقتی همه فهمیدند که با ده میلیون تومن میشه در حومه گلبهار صاحب زمین با سند ملکی به نام خودشون بشن، من رو با سوالات خودشون بمب باران کردند. نهایت سعی ام رو کردم تا پاسخگوی همگی باشم و از همه شما حمایت کنم. اما ناموفق بودم - آنقدر تعداد سوالات زیاد بود که باید برای پاسخ همه اونها آنلاین زندگی میکردم. بنا بر این تصمیم گرفتم این مطلب رو برای پاسخ دادن به سوال زیر بنویسم :

چطور با ده میلیون تومن صاحب زمین بشم ، کاملا قانونی با سند ملکی ؟

(این بدین معنی نیست که نمی تونید برای من بنویسید یا تماس بگیرید و سؤال بپرسید، این کار فقط زندگی من را ساده تر می کنه).

قبل از مطالعه در مورد زمین ها بهتره اول همکاران مورد تایید من که شما رو به این صفحه هدایت کردند رو بشناسید :

1- خودم : محسن مومن عنبران 2- خانم اعظم آقاجانی 3- خانم راحله شیبانی 4- خانم سالم 5-آقای صادق برادران 6- خانم خارا باف 7- آقای باقریان 8- خانم کوهی

پس لطفا خیلی دقیق تا آخر مطلب رو بخونید تا موضوعی از قلم نیفته و درست متوجه این فرصت عالی برای سرمایه گذاری بشید، و نکته خیلی خیلی مهمتر از اون اینکه اگه میخواید وقتتون رو درست مدیریت کنید بهترین راه مشاوره حضوری هست، اطلاعات بینظیری شامل اسناد و استعلامات و نقشه ماهواره ای و اطلاعات دیگه ای که قاعدتا جاش اینجا نیست و اگر میخواید جدی اطلاعات کسب کنید باید حتما حضوری بیاید دفتر شرکت، چون من خیلی با برنامه ریزی کارهام رو پیش میبرم حتما باید تماس بگیرید و با هم تایم قبلی فیکس کنیم.

این شماره من برای قرار حضوری، این رو هم برای کسایی که حضوری میان بگم، کسایی که حضوری میان اونقدر اطلاعات خوبی دریافت میکنن که خودشون تبدیل به یک مشاور کامل میشن وخودشون با اشتیاق هم خودشون و هم دیگران رو برای خرید تشویق میکنند.

مهم : دوستان خوبم اگر در تایم غیر کاری میخواید تماس بگیرید صرفا پیام بدید در اولین فرصت کاری با شما تماس میگیرم و کامل براتون توضیح میدم، بالاخره ما هم خانواده و استراحت لازم داریم دیگه، تایم کاری 9 صبح الی 13:30 و 16:30 عصر الی 20 بغیر از پنج شنبه ها عصر و روزهای تعطیل.

اول یک معرفی کلی میکنم 

ببینید شرکت بام ایران مشابه سنوات قبل بتازگی قصد داره بخشی از یک پلاک اصلی جدید و خام ( اگه نمیدونید پلاک اصلی چیه فرض کنید یک خیابان اصلی) رو، به تعداد محدودی واگذار کنه تا با انتقال سند قطعی و قانونی به نام افراد تعداد اسناد و مالکین این قسمت رو بیشتر کنه و قدم ها رو برای پیشرفت این پلاک برداره، خوب این باعث شده که این یک فرصت خوب برای خرید و سرمایه گذاری روی زمین بشه، چون در شروع واگذاری برای سرعت دادن به کار، هر نفر میتونه بر پایه متراژ 250 با قیمت نهایی فقط 10 میلیون تومان صاحب زمین بشه، نکته مهمتر اینکه پرداخت اول فقط 5 میلیون تومان هست ، بعد  از پرداخت اول سند ملکی قطعی، تاکید میکنم ،  سند ملکی قطعی (یعنی سند نه آستانه و نه اوقاف یا دارایی دولت نیست ملک شخصی هست.) به نام خودتون توی دفتر اسناد رسمی انتقال قطعی میخوره و باقی مبلغ رو هم میتونید نقدا یا بشکل اقساط بدون بهره پرداخت کنید، البته با مبلغ کمتر هم میتونید ثبت نام کنید و اقساط پرداخت کنید ولی باید نهایت تو ده ماه تسویه کنید.

موقعیت مکانی زمین

زمین واقع شده در بالای شهر گلبهار بعد از حریم دانشگاه علوم پزشکی، میشه گفت دقیقا وصل به محدوده شهر گلبهار و خوشبختانه در ضلع توسعه شهر واقع شده که این ضلع شمال شهر بلحاظ موقعیت شهری هست، در شکل زیر پلاک 281 با کادر سبز مشخص شده :

محدوده دانشکده علوم پزشکی. موقعیت زمین ها خیلی عالیه، ضلعی که قراره دقیقا اوتوبان از فلکه نمایشگاه مشهد به اونجا وارد بشه و دسترسی به اوتوبان مشهد از اونجا خیلی سریع هست و آب و هوای خیلی خوبی داره. اگه گلبهار تشریف برده باشید،به محض اینکه وارد گلبهار میشید، اولین بلوار، بلوار استقلال هست، انتهای اون بلوار تقاطع پژوهش سمت چپ برین ، انتهای پژوهش میشه دانشکده علوم پزشکی.زمین شما دقیقا بعد از حریم خاک ریز زمینهای دانشکده علوم پزشکی هست. 

پاسخ 3 چرای اصلی؟

ببینید دوستان قبل از همه چیز این رو بگم که به سه دلیل خرید زمین در این رنج قیمت اینجا براتون پرسود هست:

1- چرا وارد خرید ملک بشیم و اون هم زمین ؟  اولا در ایران بدلیل مشکلات اقتصادی و مشکلات در حوزه های مختلف سرمایه گذاری، ورود به بازار خرید ملک برای شما بدون ریسک ترین و پرسودترین بازار سرمایه گذاری و حفظ ارزش مالی هست. در بازار ملک زمین ارجه تر از آپارتمان و سایر بناها هست آپارتمان حساب سال و مالیات و عوارض، استهلاک و مشکلات خاص خودش رو داره اما زمین اون هم زمین خام هیچ کدام از این موارد رو نداره و میشه به عنوان نه یک کالای صرفا مسکونی بلکه به عنوان یک کالای تجاری به اون نگاه کرد، میتونم به جرات بگم بهترین و بدون ریسک ترین بخش سرمایه گذاری در ایران امروز سرمایه گذاری زمین ملکی هست اون هم زمینی که در ابتدای رشد خودش باشه و با قیمت خیلی مناسبی بشه متراژ بیشتری خرید.

2- چرا از ما بخرید؟ چون ما سرچشمه پلاک هستیم، یعنی شما بی واسطه از ما میخرید و علاوه بر اینکه پلاک در مالکیت فروشنده شما هست، زمین در تصرف اون هم هست و طبق قانون شما باید در نهایت زمین رو از مالک اصلی تحویل بگیرید ولی خیلی از دوستان با واسطه زمین رو از ما کلی میخرند و باز دوباره قطعه قطعه میفروشند. 

3-چرا این پلاک و از من به عنوان مشاور خودتون بخرید؟ چون من پلاک هایی رو کار میکنم که به سن بلوغ رسیده ، مثلا دیدم دوستانی که توی ماهواره تبلیغ میکنن زمین های 5 و 6 میلیون تومانی رو که من میتونم براتون زمین 2 میلیون تومانی سند بزنم و 4 تومنی ولی پیشنهاد نمیدم چون زمینی برای من ارجحیت داره که مشتری حتما در اون سود و رشد زمین رو لمس کنه.

خرید این زمین ها خیلی با ارزشه بشرطی که دقیق و واضح بدونید، دقیقا چی دارید میخرید و سرمایتون رو کجا خرج میکنید، ببینید خرید این زمین ها میتونه براتون حکم معدن طلا رو داشته باشه و باید به دید یک سرمایه گذاری با ارزش در ضلع توسعه شهر بهش نگاه کنید. شاید بتونید الان با این قیمت یک باغ کوچیک تو یک روستا بخرید یا یک زمین قولنامه ای حومه مشهد مثل جاده سیمان، کلات یا منزل آباد یا شاهنامه و یا حتی شهرهای دیگه ایران بخرید، ولی قطعا اونها هیچ وقت رشدی که این زمین ها تو 5 تا 10 سال آینده دارن رو ندارن، پیش بینی که برای رشد این زمین ها میشه به قیمت روز هر قواره رشدی  بین 400 تا 500 هزار تومن خواهد داشت و مهمتر اینکه قطعا شما با خرید این زمین ها سود خواهید کرد. دوستان در مورد زمین قولنامه ای یا اصلا خرید نکنید یا همه استعلامات رو از فروشنده بخواید و ریسک نکنید چون احتمال مشکلات مالکیت خیلی زیاد هست، این زمین سند ملکی داره و همه استعلامات بروز به نام خودتون گرفته میشه و روی سند اسم خریدار درج میشه و جای هیچ نگرانی نیست. 

چطور بفهمیم انتقال سند قانونی پیش میره؟


انتقال سند به نام مشتری فقط با یک امضاء توی دفتر اسناد رسمی انجام میشه، فوقالعادس مگرنه! خیلی هاتون میگید از کجا باید مطمئن بشم کار قانونی پیش میره، ببینید دوستان یک معامله ملکی معتبر جهت صدور سند نیاز داره کاراش توی یک دفتر استاد رسمی که زیر مجموعه قوه قضاییه هست انجام بشه، شرکت تمام کارای اسنادی رو انجام داده توی دفتر خونه اسناد رسمی 148 مشهد، و فقط یک امضای شما رو میخواد، آقای حامد شایسته بیلندی مسئول این دفتر خونه هست که 11 سال سابقه دارن و یکی از سردفتر های با اخلاق و متعهد هستن میتونید، آدرس و شماره ایشون رو تو اینترنت هم جستجو کنید که داخل سایت کانون سردفتران و دفتریاران هم هست. روی عکس زیر بزنید سایتش باز میشه. شماره دفترشون هم 05136082148 و 05136067148 ، مشهد بین استقلال 7 و 9 پلاک 47 هست، مثلا میتونید زنگ بزنید و مطمئن بشید اسناد پلاک 281 رو شرکت بام ایران یا آقای رضا نیک اختر توی این دفتر استعلاماتش رو وکالت میزنه و آیا اسنادی که تا حالا وکالت زدند آماده شده و غیره ...

دفتر اسناد رسمی 148 مشهد حامد شایسته بیلندی

این یک خرید زمین چند صد میلیونی یا چند میلیاردی نیست اما قطعا یک خرید عالی برای سرمایه گذاری و آینده نگری هست، که میتونه کاری که شما قراره تو 30 سال انجام بدید توی چند سال براتون رقم بزنه و شما رو ثروتمند کنه، جیم ران میگه این نخستین اصل برای ثروتمند شدنه یعنی بتونیم با پولی که داریم و جمع میکنم دنبال راه هایی باشیم که از پولمون سود ببریم:

جیم ران

همون طور که در تصویر بالا می بینید، استاد بزرگ موفقیت آقای جیم ران هم همین رو میگه، قطعا سود بردن بهتر از دستمزد گرفتن هست و این نخستین اصل ثروتمند شدنه.

ببینید الان قیمت زمین ها تو مشهد از متری 5 میلیون تا 6 میلیون تومن، خرید و فروش میشه، حالا کاری به زمین های قولنامه ای حومه شهر مشهد نداریم که تکلیفش نامعلومه.  مثلا زمین تو هاشمیه رو حدودا متری 6 میلیون میدن که یک قواره با متراژ 250 اونجا میشه 6 میلیارد! زمین های داخل محدوده گلبهار، تقریبا با متری 1.5 تا 2 میلیون تومن داره معامله میشه پس یک قواره با متراژ 250 تو محدوده گلبهار میشه بین 375میلیون تا 500 میلیون تومن، برای همین حالا میخوام باهم رو راست باشیم شما دارید با همین متراژ یک زمین میخرید به مبلغ 10 میلیون تومن که البته همون طور که تو مشاوره تلفنی به بعضی هاتون گفتم با همین متراژ زمین 2 میلیون تومنی و 5 میلیون تومنی و 35 میلیون تومنی هم هست. اما بهترین انتخاب رو من بهتون گفتم همین 10 میلیون تومنی ها هست.

خوب فکر کنم حالا وقتش رسیده که در مورد بام ایران براتون یکم توضیح بدم، ببینید بام ایران حدود 20 سال هست که در زمینه سرمایه گذاری مسکن کار میکنه، ما از 12 سال پیش تمرکز رو روی توسعه گلبهار گذاشتیم، به این صورت که بتونیم زمینهای رو به رشد وصل به محدوده شهر رو با ساده کردن عملیات انتقال مالکیت، به نام شما بزنیم به این صورت که همه بتونن با کمترین مبلغ ممکن صاحب زمین بشن طوری که حتما از این خریدشون سود ببرن.

شماره ثبت و اسناد و مدارک شرکت؟

شناسه ملی شرکت :

بعضی ها که خیلی مته به خشخاش میزارن میخوان حتما شماره ثبت شرکت و چیزای دیگه رو هم بدونن ، میتونید روی عکس بالا (شناسه ملی) بزنید و تو سامانه استعلام شناسه ملی شرکت ها اطلاعات ثبتی و حقوقی رو جستجو کنید ، شماره ثبت شرکت 49494 رو بزنید و اطلاعات کامل رو دریافت کنید.

تو عکس زیر هم یک نمای بیرونی و داخلی ساختمان بام ایران رو میتونید ببینید:

تصویر بالا نمای داخل ساختمان

چرا از همه جای کشور هجوم آوردن به سمت زمین های گلبهار (گلبهار شهر لوکس نشین ها) ؟ اینجا براتون میگم که چرا اینقدر این زمینها خریدار داره ، همین امروز سند دو قواره زمین آقای قربانی از تهران رو با پست براشون ارسال کردیم ، هفته گذشته آقای بهر آبادی از دزفول خرید داشتن آقای برزگر از تهران برای خانمشون خانم کریمی، از سیستان و بلوپستان و زاهدان، سمنان تبریز، شهریار و تمام کشور اینجا مشتری داریم که روز به روز تعداد افرادی که روی این زمین ها سرمایه گذاری میکنن بیشتر میشه.

گلبهار برای مشهد حکم کرج برای تهران رو داره : اونایی که یک مقدار قدیمی تر هستن و با تجربه یادشونه از کرج ، بیاید یکم کرج رو با گلبهار مقایسه کنیم، من خودم بچه بودم خونه عموم کرج بود بخاطر آب و هواش، اون موقه ها تهران اینقدر شلوغ و پرجمعیت نبود ولی به دلیل جمعیت سرریزی که طی سی سال به تهران اومدن خیلی از بالا نشین های تهران برای فرار از آلودگی رفتن سمت کرج و بعد از اون سیل عظیم جمعیتی که بخاطر حمایت های دولت از اون شهر با تاسیس مترو و اوتوبان به کرج وارد شد و زمین ها توی کرج بشدت گران شد، الان عموم پشیمونه که چرا اون خونه رو نخرید یا یک ملک اونجا نگرفت تا بتونه یک پشتوانه برای بچه هاش ایجاد کنه تا امروز نگران اجاره مسکن و جور کردن پول رهن و اینجور حرفا نشن

 ببینید گلبهار در حال حاضر یک شهرک پرطرفدار هست که هسته اصلی یک شهر در اون شکل گرفته و چون کلان شهر مشهد مقدس جمعیت سرریز بالایی در کشور داره حاشیه نشینی توش بالا رفته و خرید و فروش زمین های غیر قانونی هم بالا رفته، حالا دولت اومده برای اینکه بتونه این جمعیت سر ریز رو کنترل کنه چند تا شهرک اطراف مشهد تاسیس کرده که بهترین اونها گلبهاره، هم از لحاظ نزدیکی، هم آب و هوا و هم موقعیتش نسبت به مشهد.

گلبهار برای جذب جمعیتی بالای 400 هزار نفر پایه گذاری شده و جمعیت فعلی اون 40 هزار نفره،گسترش شهر گلبهار تا 400 هزار نفر همچنان ادامه داره و برای سرعت دادن به این توسعه اولا پروژه متروی مشهد گلبهار بعد از اون، اوتوبان جدید مشهد گلبهار و همینطور ، تاکسی هوایی گلبهار و خیلی پروژه های دیگه  استارت زده شده تا بتونه جواب گوی حتی بیشتر از 400 هزار نفر جمعیت باشه، با این وجود  چون همین جمعیت فعلی با کمک جاده مشهد چناران دارن تردد میکنن و این راه بیشتر از این جواب نمیده و دائم ترافیک و تصادف توش اتفاق میفته، پس با یک دو دوتا، چهار تای ساده متوجه میشیم که اگه قراره این جمعیت 10 برابر بشه، قطعا زمین های بیشتری باید وارد محدوده شهرداری بشه تا این جمعیت بتونه توش قرار بگیره ، پس افرادی که توی این محدوده ها زمین خریده باشن در کنار اینکه به رشد شهر هم کمک کردن ، زمین هاشون خیلی قیمتش بالا میره و سود چند صد میلیونی میکنن.

پس کسایی اون موقع سود اصلی رو میکنن که حاضرن امروز ریسک سرمایه گذاری 10 میلیونی رو بکنن، دید یک تاجر رو میخواد. یک تجارت یک شبه به سمر نمیشینه ثبات قدم میخواد صبر میخواد، بعضی از شما دوستان که زنگ میزنید انتظاراتتون طوریه که انگار قراره یک شبه ره صد ساله برید که این طرز تفکر مخصوصا روی خرید زمین جواب نمیده، اگر از قدیمی تر ها سوال کنید همه به اتفاق قبول دارن که زمین مرده تو رو بلند میکنه، یکی از مشتری ها میگفت پدر بزرگم همیشه بهم میگفت پسرم هر وقت زمین خوردی زمین بخر، خیلی از بزرگتر ها وقتی پای صحبتشون میشینی همش از افسوس هاشون و ای کاش هاشون میگن که مثلا با پول چند ماه درآمدشون میتونستن چند قواره زمین بخرن تو همین مشهد یا تهران و شهرای بزرگ و جاهای رو به توسعه ، ولی امروز فردا کردن و گرفتاری های زندگی باعث شده چشمشون رو ببندن و باز کنن و دیدن 10 سال گذشته و دیگه قیمت اون زمین کجا و درآمدشون کجا، دیگه توی خواب شاید بتونن صاحب اون زمین بشن.

بزارید از آینده گلبهار بیشتر براتون بگم، اگه توی این چند ماه گذشته گلبهار رفته باشید ، خودتون حیات و آبادانی رو اونجا میبینید که چه جمعیتی داخل اومده و ساکن شده، چون همین یکی، دوسال پیش من خودم هم حاضر نبودم اونجا برم چون خیلی متروکه بود،ولی الان روز به روز استقبال از همه کشور توش بیشتر شده و از همه جای کشور توش ساکن هستن، خوب بالاخره گلبهار نزدیکترین شهر به پایتخت معنوی ایران مشهد مقدس هست و جای خیلی خوبی برای اشتغال و فعالیت، پس طبیعیه که برای آیندش هم برنامه های زیادی وجود داشته باشه، اگه قدیم های کرج مرکز استان البرز رو یادتون باشه، زمانی که کرج هنوز یک شهرستان از استان تهران بود، به مرور با بزرگ شدن و بیشتر شدن حاشیه تهران کرج تغییرات وسیعی پیدا کرد و تبدیل به یک مرکز استان جدید شد، گلبهار رو دقیقا مثل کرج در نظر بگیرید، اگه اون موقع تو کرج برای خودت یک قواره 250 متری خریده بودی، الان حدود 1.5 میلیارد ارزش داشت و میلیاردر شده بودی، من یادمه بچه که بودم خونه عموم کرج بود و اونجا که میرفتیم بیشتر حالت ییلاقی و باغی داشت ولی الان دیگه براش هم مترو زدن و هم بزرگراه و از حالت ییلاقی به مسکونی تغییر کاربری داده و خیلی وسیع شده، همینطور قیمت زمین چندین برابر شده. حالا اگه بخوایم مقایسه کنیم که اصلا موقعیت گلبهار و کرج باهم قابل مقایسه نیست و میتونیم بگیم به لحاظ مسیر و هموار بودن زمین گلبهار خیلی موقعیتش بهتر از کرج هست، حالا میبینید که مثل کرج، دولت براش مترو و بزرگراه جدید برنامه ریزی کرده و پروژه هاش رو خیلی جدی استارت زده.

خیلی هاتون پرسیدین این تبلیغات زمین های 5 میلیونی توی ماهواره مال شماست یانه ، باید قبلش خدمتتون بگم که، تبلیغ توی ماهواره پیگرد قانونی داره و ممنوع هست و عواقب خرید از اونها هم به عهده خود خریداره. ولی شرکتی که من توش کار میکنم، با متراژ 250 سند ملکی ثبتی میده، که هم زمین 2 میلیونی داره هم 5 میلیونی هم 10 میلیونی، ولی پیشنهاد من اینه که زمین 10 میلیونی بگیرید چون علاوه بر اینکه شرایط اقساط داره ، دقیقا وصل به محدوده گلبهاره و در بالای شهر گلبهاره که دقیقا شهر گلبهار به اون سمت درحال گسترشه و اوتوبان هم از همون ضلع به گلبهار میرسه قرار داره.

الان یک مشتری زنگ زد و  خیلی خوشحال که 3 قطعه زمینش وارد محدوده شده و تازه تجاری هم بهش تعلق گرفته ، ببینید ایشون 15 سال پای زمیناش صبر کرده بود و الان دوباره میخواد یک قطعه بفروشه و دوباره چند قطعه دیگه بخره، به قول همکارم بالاخره برای اینکه درختی میوه بده باید یک روز دونش رو کاشت و به پاش صبر کرد. ایشون هم به پای زمینش صبر کرد و کلی سود برد.

 

برای ثبت نام و خرید زمین ها از لینک زیر میتونید پیش پرداخت خودتون رو داشته باشید بعد از پیش پرداخت هر کسی زود تر پیش پرداخت کرده باشه توی لیست 30 نفره فعلی قرار میگیره و اسمش برای سند میره بعد هم یکسری کارای اداری توی محضر و چند تا اداره داره و در نهایت باهاش تماس گرفته میشه و سندش رو میاد میگیره یا به آدرسش ارسال میشه:

لینک پرداخت : idpay.ir/mohsenmomenanbaran

 پرداخت پیش پرداخت 

حداقل توصیه میکنم نصف مبلغ رو پیش پرداخت کنید تا توی لیست قرار بگیرید و گرنه باید صبر کنید تا زمانی که پرداختتون به نصف رسید وارد لیست بشید.

لیست اسامی اسناد گلبهار

بچه ها یک خبر خوش برای اونایی که زمین خریدن، سندهاشون رسید من اسم ها رو از مدیر اسناد و حسابداری گرفتم توی این تصویر گذاشتم، ببینید اگر اسمتون هست زنگ بزنید شرکت و برای دریافت سندتون اقدام کنید تا نرفته بایگانی تا یک هفته فرصت دارید، من با سند یکی از شما ها با رئیس هیئت مدیره شرکت جناب نیک اختر عکس گرفتم، تو عکس زیر سمت چپی من هستم ، سمت راستی جناب دکتر نیک اختر رئیس هیئت مدیره شرکت :

اسناد گلبهار

 


مطلب رو دارم هر روز کامل میکنم ، از صبرتون ممنونم اگه سوالی هست تا کامل شدن کل مطلب با این شماره ها تماس بگیرید :

09155240789 - 09335905385 - 05136046000

کانال تلگرام : @MoBameIran روی عکس بالا کلیک کنید

پیج اینستاگرام : @MoBameIran روی عکس بالا کلیک کنید

سه اصل مهم در پرداخت اینترنتی:

حمایت کنیم:

(می توانید روی هرکدام از عکس های زیر کلیک کنید)

 پرداخت پیش پرداخت 

 

۰ نظر ۰ ۰
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان