وای از قهوه سبز تقلبی!؟ تو رو خدا اینجا رو بخون بعد بخر!

*عکس بسم الله *

وقتی همه دوستان فهمیدند که یک محصول مدرن گیاهی به نام قهوه سبز برای کاهش وزن استفاده میکنم که تونسته در عرض کمتر از یک ماه تاثییرات خوبی بگذاره، اونها هم شروع به تهیه این محصول از عطاری ها و فروشگاهای دم دستی خودشان کردند، اما متاسفانه خیلی از اونها تاثییر خوبی نداشت، این باعث شد که ما رو با سوالات فراوانشون بمباران کنند، ما هم تصمیم گرفتیم تمام توضیحات مربوط به محصول اصلی رو اینجا براتون جامع و کامل قرار بدیم.

*عکس از حامی پرو داکت*

پس تا آخر این مطلب رو دنبال کنید، البته این دلیل نمیشه که نخواید از ما بپرسید اما این زندگی ما رو راحتتر میکنه، با ما همراه باشید در حامی پروداکت.

*عکس از دانه های قهوه  سبز*

اینجا میخوایم در مورد محصولی پرده برداری کنیم که شاید، از خوندن و شنیدن این توضیحات شما رو کاملا متعجب کنیم. اما باید بگیم محصولی که در مورد اون میخوایم صحبت کنیم طبق تحقیقات روزنامه تایمز و داوطلبانی که قهوه سبز اصلی رو مصرف کردند، به مدت 12 هفته مورد بررسی قرار گرفتند، اونها به طور مانگین 8/5 کیلو گرم از وزن خودشون رو کم کردند، این مقدار 16% از کل چربی بدنشان و 10/5 درصد از کل وزن بدنشان بوده است. تا امروز دانه های قهوه سبز اصلی تاثییر گذارترین ابزار در مبارزه با اضافه وزن و کمک به کاهش وزن بوده است.

*عکس از ماشین و پست ارسال*

خوب بچه ها الان یک تماس از نماینده فروش این قهوه از کلمبیا داشتیم که یک پارت محدود از اون رو با وجود محدودیت های تحریم ها تونستند وارد ایران کنند، و به دلیل استقبال بالا هر لحظه ممکنه موجودی تموم بشه، ما تعدادی از اون رو تهیه کردیم و خودمون برای دوستانی که میخوان مستقیما با پست پیشتاز ارسال میکنیم ، خوشبختانه تونستیم با پست هم به توافق برسیم که برای هر بسته فقط هفت هزار تومان پرداخت کنیم.

*عکس از پکیج*

شما قهوه سبز اصلی رو در قالب یک پکیج 6 تایی دریافت میکنید، هر بسته تکی 200 گرم هست و شما رو تا یکسال تامین میکنه، خوشبختانه اونها رو با آسیاب های خیلی استریل شده و مجهز بلغور کردن و نیازی به آسیاب نیست و آماده مصرفه.

*عکس پروبیوتیک*

یک سورپرایز ویژه که اگر بدونید خیلی هیجان زده میشید دانه های قهوه سبز علاوه بر اینکه اصلی هستند، پروبیوتیک شده هم هستند، موجودات ریز و فعالی که در بدن، مثل باکتری های مفید کار میکنند اما چون تعداد اونها دائم بخاطر آلودگی و غذاهای سمی کم میشه به کمک این قهوه سبز پروبیوتیک میتونیم به تعداد اونها در سیستم گوارشمون کمک کنیم تا باعث گوارش بهتر غذا و کمک به سیستم ایمنی بدن و تاثییر بهتر قهوه سبز بشیم.

*ورود به درگاه خرید، عکس خرید قهوه سبز پروبیوتیک اصلی، ریزش هم قیمت*

بچه ها روی عکس بالا بزنید، شما رو به صفحه پرداخت هدایت میکنه، زمان رو از دست ندید بخاطر شرایط تحریم و سختی واردات الان موجودی رو به اتمامه، پس سریعتر خریدتون رو نهایی کنید، بعد از سفارش محصولتون نهایت تا یک هفته بدستتون میرسه.

لینک خرید 

۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان