پرشین وی دریک نگاه - persianway - ویدئو

پرشین وی
پرشین وی در یک نگاه
شرکت راه پارسیان "پرشین وی"، به عنوان یکی از دارندگان مجوز رسمی بازاریابی شبکه ای مفتخر است در حوزه جدید تجارت الکترونیکی، در راستای کارآفرینی و نه تنها ایجاد اشتغال در کشور راهی را پیش روی متقاضیان کار که از هر صنف، سن و طبقه ای در جامعه می باشند قرار دهد. 
چرا که آن ها که ایجاد اشتغال می کنند تنها شغلی را به متقاضیان پیشنهاد می دهند که عمر آن کار با پایان عمر شرکت، پایان می پذیرد. اما کسی که کارآفرینی را می آموزد، حضورش و فعالیتش همیشگی است و همواره درحال خلق ارزش و ثروت است.
این شرکت در تاریخ 94/7/20 پروانه کسب در رسته واحد صنفی بازاریابی شبکه ای را با کد رسته 741413 طبق شناسه صنفی 0423665352 به مدت 5 سال، از مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران، وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت کرده است و در تلاش است تا ضمن توسعه فرهنگ بهداشت و سلامت، محصولات تولیدی خود را بدون واسطه، بدست مصرف‌کنندگان برساند.
شرکت راه پارسیان با نام تجاری «پرشین وی» «Persian Way» متشکل از مدیرانی است که جمعاً بالغ بر 150 سال تجربه مفید و کارآمد در داخل و خارج از کشور داشته و اکنون گرد هم آمده اند تا با استفاده از این تجربیات، برندی جهانی را بسازند.
"پرشین وی"، به داشتن ساختار چابک معتقد بوده و استانداردهای بالای بین‌المللی و جهانی را برای محصولات و نیز ارائه خدمات خود تدوین کرده است. 
راهبران پرشین وی بدنبال آن هستند تا از الگوهای سرآمد و تجربیات موفق پیشروان برجسته صنعت Network Marketing دنیا بیاموزند و نیز، نه تنها از در اختیار قرار دادن دانش بدست آمده خود به دیگران افتخار می کنند بلکه آن را از وظایف خود می دانند.
استراتژی راهبران در تامین سبد کالای شرکت این است که کالاهایی را در سبد خرید این شرکت قرار دهند که از کیفیت عالی برخوردار بوده و مورد نیاز مصرف کنندگان باشد، از این رو این شرکت با هدف ارتقای سلامت جامعه، محصولات بهداشتی، سلامتی و آرایشی را در سبد کالاهای خود قرار داده است و متناسب با استراتژی های صنعت فروش مستقیم و نیاز جامعه، کمیت و تنوع آن را افزایش خواهد داد. 
به خواست راهبران شرکت، استفاده از فرمولاسیون ویژه و منحصر به فرد، در تولید محصولات آرایشی- بهداشتی، که از دل طبیعت بدست آمده و فاقد مضرات شیمیایی باشند، در دستور کار تولید کنندگان و تأمین کنندگان محصولات شرکت پرشین وی قرار گرفته است. راهبران "پرشین وی" برآنند تا با تاکید بر استفاده از فرمول های جادویی، بازار لوازم آرایشی بهداشتی را با شعار «زیبایی در سلامتی» ، به تسخیر خود درآورند.
پرشین وی، با فروش کالای با کیفیت و ارائه خدمات سریع ،صحیح و شایسته مشتریانش، که از هرسن و در هرجای دنیا می باشند، در راه تسخیر قلب مشتریان خود گام برمی دارد تا آنجا که همه مشتریان شرکت، در گروه مشتریان وفادار قرار گیرند.
روش قانون مدار بازاریابی شبکه ای با طرح های هرمی که در بیشتر کشورها غیر قانونی هستند، هیچ گونه وجه اشتراکی ندارند ، در طرح های هرمی که گه گاه با روش های صد در صد قانونی چند سطحی به اشتباه یکسان تلقی می شوند ، چهره مخدوشی از روش های قانونی فروش به صورت بازاریابی شبکه ای ، ارائه می دهند.
در روش فروش به صورت بازاریابی شبکه ای همیشه خطر گمراه شدن وجود دارد و این صنعت مدام از سوی دغل کارانی که محصولاتی غیر حرفه ای  معرفی می کنند، پاداش های حیرت انگیزی که می دهند و یا خیلی ساده کالاهای خود را تحویل نمی دهند، در معرض تهدید قرار دارد،  به همین دلیل شرکت "پرشین وی" که تفکر جهانی شدن دارد، با دقت فراوان، از طرفی رهنمود های اجرایی و اخلاقی کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه ای را به کار گرفته و از طرف دیگر با سازمان حمایت از مصرف کنندگان همکاری می نماید تا بدین طریق وجه تمایز و تفاوت خود را با این گونه شرکت های هرمی و غیر قانونی نشان دهد.
رنگ ها و لوگوی انتخابی یک شرکت، نمادی از اهداف و شخصیت تجاری یک مجموعه می باشند.
همین طور نام تجاری شرکت، اهداف، ماموریت ها، ارزش ها و قهرمانان، همه و همه به ایجاد احساس همبستگی و همدلی در شرکت کمک می کند.
انتخاب لوگو و رنگ سازمانی، برای راهبرانی که تفکر جهانی شدن را درسرمی پروانند، حائز اهمیت بود و درست به همین خاطر، مشاورانی خوش ذوق و صاحب نام انتخاب شدند تا پس از تست های روان شناسی فراوانی که از راهبران و مدیران ارشد سازمان گرفتند و داستان شکل گیری شرکت را شنیدند، زمان زیادی را صرف کرده و در نهایت ترکیب رنگ فیروزه ای، آبی لاجوردی و طلایی را برای نشان دادن تفکر و منش راهبران شرکت انتخاب و لوگوی شرکت را با استفاده از این سه رنگ طراحی کردند.
۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان