چطور در طی 4 ماه به درآمد 4 میلیون رسیدم با فقط 5 میلیون سرمایه گذاری

به نام خالق زیبایی ها و ثروت، سلام دوستان عزیز، خیلی خوشحالم و تبریک میگم بهتون که تا اینجا اومدید.


نگارش و جمع آوری این مطلب نتیجه سالها تلاش و تجربه هست که اگر بخوبی مطالعه کنید میتونه نه فقط زندگی خودتون بلکه زندگی هزاران نفر رو به همراه شما متحول کنه.

*محسن مومن عنبران*

من محسن مومن عنبران هستم عضو کوچکی از تیم قدرتمند دکتر علی مقدم کیا در شرکت محترم تکسو ،امیدوارم حالتون خوب باشه، بعد از اینکه دوستان و اطرافیانم فهمیدن من راهی تضمینی برای موفقیت مالی و رشد تصاعدی پیدا کردم من رو با سوالات خودشون بمب باران کردن، من هم تصمیم گرفتم اینجا همه توضیحات رو صادقانه و کامل بزارم تا با مطالعه دقیق این مطلب در انتها، بهتون نشون بدم که چطور میتونید با ما در یک خانواده کاری پرانرژِی و شاد و حمایتگر همراه بشید و قدم در مسیر رویاهاتون بگذارید، جمعی بسیار با شور و انگیزه که همه به هم کمک میکنند ، انرژی و انگیزه میدن تا درکنار هم و در غالب یک خانواده کاری بزرگ به اهداف و رویاهامون برسیم و مطابق علایقمون زندگی کنیم در انتهای این مطلب ویدئوی 5 دقیقه ای از صحبت های برخی اعضای این خانواده براتون گذاشتم که حتما با دیدنش انرژی میگیرید.

سرمایه گذاری : در حقیقت هر تجارت و کسب و کاری به سرمایه اولیه نیاز دارد.

این شراکت و کسب و کار به پنج میلیون تومان سرمایه نیاز داره، البته اگر در شروع کل این مبلغ رو ندارید، میتونید با مبلغ کمتری شروع کنید و در ادامه اون رو کامل کنید، اما شاید باخودتون بگید چرا؟ یا بگید من که این سرمایه رو ندارم پس بدرد من نمیخوره، چرایی و چگونگی این سرمایه گذاری رو در ادامه بهتون میگم و اگر الان پنج میلیون ندارید نگران نباشید من در انتها راهکارهایی کاملا عملی و صحیح برای اینکه بتونید این سرمایه اولیه رو در کوتاه ترین زمان ممکن جور کنید. جالبه بدونید تا امروز که حدود دو سال هست این گروه این کسب و کار بینظیر رو شروع کرده، حدود پانصد نفر با اون همراه شدن و تقریبا نزدیک به 90 درصد اونها زمانی که با کار آشنا شدن، هیچ کدوم این پول رو یکجا نداشتن، در بین اونها افرادی وجود دارند که حتی برای خرجی خودشون و خانواده هاشون مونده بودن ولی با همت و تلاش و راهکارهایی که از ما گرفتند، سرمایه اولیه رو جور کردند و امروز درآمد های بالایی دارن و به لطف خدا تعداد این افراد و درآمدهاشون روز به روز در حال افزایشه.

*گارانتی بازخرید*

اگر طبق دستورالعمل های ساده پیش رفتید و نتیجه نگرفتید یا به هر دلیلی نخواستید مسیر این کسب و کار رو ادامه بدید، میتونید طبق قانون بازخرید سرمایتون رو پس بگیرید و جای هیچ نگرانی نیست ولی ما تمام تعهد و توانمون رو میگذاریم تا شما حتما نتیجه بگیرید و همیشه با شما هستیم و شما رو تنها نخواهیم گذاشت، در این روش امتحان شده با روزی 3 تا 5 ساعت پاره وقت (یا هفته ای 20 تا 30 ساعت) میشه به درآمد حداقل ماهی 70 میلیون تومان رسید و بازنشستگی زود هنگام رو طی 2 تا 4 سال (در مقابل 30 تا 40 سال در مشاغل سنتی) تجربه کرد، البته اگر یکم برنامه ریزی و تعهد به برنامه توی زندگی داشته باشید براحتی میشه روزی 3 تا 5 ساعت رو لابلای کارای روزمره خودمون قرار بدید و این فرصت رو بچنگ بیارید، کافیه فقط 10 دقیقه بشینید و روی کاغذ فکر کنید، اینکه در هفته گذشته چه کارهایی کردید و چند تا 3 تا 5 ساعت داشتید، کافیه اونها رو توی یک تایم تیبل بیارید و برای یک شروع قدرتمندانه برنامه ریزی کنید، همونطور که زیگ زیگلار یکی بزرگترین مربیان انگیزشی دنیا میگه : "شما برنده زاده شده اید اما برای اینکه برنده شوید باید برای برد برنامه ریزی کنید، آمادگی بردن را کسب کنید، و انتظار داشته باشید برنده شوید." با برنامه ریزی میشه سخت ترین مسیر ها رو پیمود. یادتون باشه دوستان قرار نیست با شروع این کار کارهایی که در حال حاضر انجام میدید رو رها کنید و یا خدای نکرده از زمان گذاشتن برای خانواده و علایقتون بزنید بلکه لازمه فقط قدری منظم بشید و زمانبندی داشته باشید.

این نکته رو اضافه میکنم که در ابتدا، فقط با روزی 3 ساعت پاره وقت (هفته ای 15 تا 20 ساعت) میتونید وارد این کسب و کار بشید تا به درآمد حداقل 3 تا 7 میلیون تومان در ماه برسید، اونوقت که به این درآمد رسیدین برای بیشتر کردنش میتونید خودتون زمان رو کم کم بیشتر کنید و زمان رو تا روزی 5 ساعت پاره وقت (یا هفته ای بینن 20 تا 30 ساعت) برسونید، قطعا آزادی زمانی، ثروت و رشد، بازنشستگی زود هنگام ارزش این زمانگذاشتن رو داره.

*عکس علی مقدم کیا در ماشین بنزش*

اینجا بدنیست از معرفی یک شخص توانا که این کسب و کار و این تیم و خانواده کاری رو رهبری میکنه قدری براتون بگم، شخصی که با از خودگذشتگی قدم در مسیر این کسب و کار گذاشت و امروز تونسته راهنمای افراد خیلی زیادی در خانواده کاریمون باشه، دکتر علی مقدم کیا که چندین بار توانایی های خودش رو در عمل نشون داده و تونسته با تغییر دادن نگاه افراد نسبت به خودشون و توانایی هاشون اونها رو به درآمد های بالای 100 میلیون در ماه از کوتاه ترین مسیر ممکن برسونه ، افراد زیادی در کنار این شخص امروز تونستن زندگی های خودشون رو تغییر بدن و بهترین خونه و ماشین و امکانات رو برای خودشون، خانواده هاشون بوجود بیارن و به آزادی مالی و زمانی و مهمتر از همه رشد شخصی و درآمد تصاعدی دست پیدا کنند.

*کسب و کاری بین المللی*

این کسب و کار روشی تضمینی هست که در دنیا سالهاست امتحان خودش رو پس داده و میلیونها نفر ازش جواب گرفتن و امروز تیم ما تونسته با قدرت و تجربه ی راهبرش اون رو بومی سازی کنه و نتایج بینظیری از رشد و تصاعد خلق کنه، البته برای کسانی که واقعا رویا داشته باشن و حاضرن بهای موفقیتشون رو بدن، افرادی که بخوان واقعا تغییر کنن و کارهای ساده ی خواسته شده رو توی 2 تا 4 سال منظم و بدون وقفه با روزی 3 تا 5 ساعت پاره وقت انجام بدن، دوستانی که دنبال بهانه هستن و دنبال راههای یک شبه پول درآوردن هستن میتونن دیگه ادامه مطلب رو نخونن و بگردن دنبال همون راه ها، البته هر زمان که دوست داشتید میتونید با من یا همکارانم یک تماس ساده بگیرید و هر سوالی داشتید بپرسید من و همارام مشتاقانه و صبورانه پاسخگوی شما هستیم:

*شماره تماس*

تلفن

محسن مومن در کنار همسر و فرزندان و حامی کاری ما آقای حسین ملاسی عزیز

امروز که این مطلب رو مینویسم در اواخر 37 سالگی هستم، کنار همسرم و دو تا بچه هام زندگی آرومی داریم، من و همسرم خیلی هدفها داشتیم در شروع ازدواجمون و حالا با وجود دوتا پسرمون هنوز خیلی هاشون تیک نخورده ، مسافرت های زیادی چه داخلی و چه خارجی هست که هنوز باید بریم، خونه و ماشینی که همیشه آرزوش رو داشتیم ، کارهای معنوی و اهداف شخصی زیادی هست که باید هنوز تیک بزنیم،برای رسیدن به این هدفها من و همسرم توی این سالها تجربیات زیادی توی کسب و کارهای مختلف داشتیم و توی هر کدوم شکست ها و موفقیت های زیادی داشتیم

*عکس من و خانم*

من لیسانس کامپیوتر دارم این باعث شد که علاوه بر مشاغل سنتی ، در مشاغل آکادمیک و بازارهای نو تجربیات زیادی کسب کنم، عاشق خانوادم هستم و بزرگترین هدفم خانواده هست و رسیدنم به آزادی مالی و زمانی تا بتونم برای خانوادم بیشتر وقت بزارم و بیشتر کنارشون باشم،در کنار اون صادقانه این رو برای افرادی که با من همراه میشن میخوام و باید به کمک هم اهداف اونها هم تیک بخوره. به قول هنری فورد که میگه "هرچه بیشتر به دیگران ببخشید دنیا بیشتر به شما می بخشد"، پس بیاید با کمک هم و کنار هم قرار گرفتن از دنیا بیشتر بدست بیاریم.

*هنری فورد*

من در کنار شغل سنتی خودم وارد این کسب وکار شدم و بدون اینکه آسیبی به اون برسه تونستم در کمتر از 3 روز فعالیت به رده حامی برسم، که اولین رده این خانواده کاری بعد از ورود هست،من بشکل پاره وقت در این خانواده مشغول هستم، اوایل روزی 3 ساعت وقت میگذاشتم ولی کم کم با برنامه ریزی تونستم بیشترش کنم.

*جیم ران*

به قول استوره مربیان انگیزشی آقای جیم ران که میگه : "اگر جایی را که ایستاده اید نمی پسندید عوضش کنید، شما درخت نیستید!" شما هم میتونید یک مقدار تغییر رو تو زندگیتون وارد کنید تا دنیای جدیدی پیش روتون باز بشه.

*عکس خودم حامی*

خدا رو شکر در این مدت کوتاه تونستم بسرعت قدرت این خانواده جدید کاری رو درک کنم و ازتون میخوام بدقت صحبت های من رو در اینجا گوش کنید تا بتونید شما هم مثل من و همسرم که در این شرکت شروع کردیم کار رو شروع کنید.

*نحوه همکاری*

بهتون تبریک میگم که تا اینجای مطلب رو بدقت مطالعه کردید، چون 80 درصد افراد به این قسمت نمیرسن، با وجود اینکه همه دوست دارن موفق بشن ولی حاضر نیستن بهاش رو پرداخت کنند، بیاید یک نگاه دقیق و ظریف به این پیشنهاد فوقالعاده بندازیم و قدری بیشتر در مورد شرکت قدرتمند تکسو بدونیم.

*انقلاب توزیع کالا*

حتما تا به امروز صحبت های زیادی در مورد انقلاب توزیع کالا و روش های جدید تجارت و کسب درآمد و دست یابی مستقیم به منابع اصلی تولید و توزیع کالا از طریق اینترنت شنیدین و شاید با خودتون گفته باشید آیا واقعا شدنیه؟؟ و آیا واقعا من هم میتونم این کار رو انجام بدم؟

*برخی دسته های محصولی تکسو*

امروز میخوام این نوید رو به شما بدم که شرکت بزرگ تکسو تمام زمینه هایی که شما برای رسیدن به این اهداف دارید رو آماده کرده تا شما بتونید، محصولات بی نظیری رو جهت رسیدن به موفقیت در زمینه های سلامت و بهداشت فردی، محصولات تخصصی پوست، انواع چای و عسل ، قهوه پاگانی با 25 سال تجربه، ادویه و چاشنی، دمنوش های طبیعی و ارگانیک آفرینش، پکیج روغن آرگان، پکیج متنوع عطر و پرفیوم و مایع دست و ...

*محصولات *

بسیاری محصولاتی که در حال افزوده شدن به این سبد کالایی وسیع هست رو کسب کنید و از بستر جدید بوجود اومده نهایت بهره برداری رو ببرید.

*افراد موفق*

در زیر تصویر 15 نفر برتر این خانواده رو میتونید ببینید:

*تصاویر اعضای تاپ تیم*

در این قضیه شک نداریم، اگر شما می شنوید یا می بینید افراد زیادی توانستن این کار رو انجام بدن شما هم می توانید، چون لیاقت دارید و باید به خواسته های بزرگتون برسید.

*عکس گروه تکسو*

تکسو در تلاش شبانه روزیه تا بتونه شریک خوبی برای شما در مصرف مستقیم محصولات کارآمد باشه و با بهره گیری از بهترین متخصصین و مخترعین و تکنسین ها در زمینه های مختلف محصولی سالم و طبیعی رسالتی سلامت محور رو بر عهده خودش میدونه تا بتونه بهترین خدمت رو برای رسیدن افراد شبکه ی مصرف کننده و توزیع کننده خودش به آرزو ها و رویاهاشون در دو جهت سلامت و ثروت داشته باشه.

*عکس دکتر علی مقدم*

تیم راهبری دکتر علی مقدم کیا در تلاش هست که بکمک محصولات و حمایت های تکسو و سیستم و ابزارهای این تیم راهبری به شما کمک کنیم تا موفقیت های چشم گیری در زمینه این محصولات و کسب درآمد در زندگی تون رقم بزنید.

*دست همکاری*

ما میخواهیم و باور داریم که این هدف قطعا محقق خواهد شد و از شما می خواهیم در این پروژه بزرگ شرکت کنید. چون اعتقاد داریم که شما لایق این هستید که رویاهاتون رو زندگی کنید.

*ارائه نهایی*

خوب بیاید ببینیم که این چطور محقق خواهد شد، برای معرفی محصولات در هر دسته از محصولات تکسو بهترین ها رو در سطح خودش می بینیم، در حال حاضر اگر نگاهی به سایت تکسو بندازیم متوجه می شیم که در چهار دسته محصولی 1- نوشیدنی شامل : انواع قهوه، دمنوش، چای 2- غذایی : انواع عسل و ادویه و چاشنی 3- مراقبت شخصی : بدن، مو ، عطر و ادکلن 4 - سایر محصولات شامل : مایع دست ، مسواک و ...

برخی افتخارات تکسو :


برند ناب ایرانی محصولات سلامت محور

تولید کننده برتر 98 جام اهدایی لالیگا

*پک شروع *

هر شخص با تهیه پک شروع بکار که تمام محصولات ضروری رو در خودش داره در طول یک سال کاری در تکسو با کمک سیستمی که تیم راهبری در اختیارش میگذاره میتونه تجربه بی نظیری از این محصولات برای خودش داشته باشه، طوری که بتونه بهداشت و نظافت شخصی و تجربه مصرف یک دوره از نوشیدنی های متنوع ، سالم و موثر و محصولات غذایی و غیره رو داشته باشه، ما در تیم حمایتی بهترین و ساده ترین پک های محصولی رو به اعضا پیشنهاد می دیمتا بتونن به ساده ترین و سریعترین روش ممکن نیاز اولیه خودشون رو برای بهترین عملکرد برآورده کنند، شما میتونید به شادابی، تمیزی و سلامت بی نظیری دست پیدا کنید.

شماره همراه معرف :

تلفن

جهت خرید این پک ها از طریق لینکهای زیر اقدام کنید:

پک کامل 5 میلیون تومان
پک نیمه متوسط 3 میلیون تومان
پک متوسط 2 میلیون تومان
پک نیمه کوچک 1 میلیون تومان
پک کوچک 500 هزار تومان
خرید با مبلغ دلخواه
شماره همراه معرف :

شماره تماس

*طرح درآمد*

شاید هدف شما در کنار این موضوع، استفاده از سیستم کسب درآمد فوق العاده تکسو هم باشه و شاید شما بخواید حساب بانکی شما با درآمدهای پایین، متوسط یا بالای چند ده میلیونی یا حتی بیشتر با تلاش و پشتکار و جا انداختن سیستم کارآمد، درآمدی تکسو هر ماه پر بشه، اگر این هدف شماست ما اینجاییم تا کمک کنیم.

*ثبت نام*

با راه اندازی حساب کاربریتون در تکسو و برنامه شروع در مسیر صحیح تیم خیلی سریع و ساده بکمک ابزارهای حرفه ای که بصورت چند ویدئوی ساده در غالب صوت و تصویر و سایت و محیط های اجتماعی تیم و شرکت ، جلسات حضوری و غیر حضوری ، گروهی و فردی که براتون برنامه ریزی شده می تونید درباره محصولات و نحوه کسب درآمدتون بیشتر یاد بگیرید و بیشتر درآمد کسب کنید و تجارتتون رو رشد بدید.

*شروع سریع*

بهترین قسمت اینجاست که در تیم دکتر علی مقدم کیا یک روش تضمین شده کسب درآمد برای شروع بکار داریم.

*عکس افراد موفق شده*

این باور ماست که هر شخصی لیاقت و توان این رو داره که به فرصت های جدید روی بیاره و موفقیت های جدید و بیشتری رو در زندگیش رقم بزنه، و دقیقا به همین خاطر هست که سعی کردیم طرح درآمد تکسو رو به ساده ترین حالت ممکن شرح بدیم تا هر شخص بتونه بسادگی در هر سطحی که هست بسادگی این روش رو متوجه بشه و اجرا کنه.

*شما بعلاوه 4 اونها بعلاوه 4*

ما این سیستم شروع ساده رو "شما بعلاوه 4 اونها بعلاوه 4" نامیدیم. اینجا توضیح میدهیم که این سیستم چطور کار میکنه

*مرحله اول ، الحاق شما*

مرحله اول ، الحاق شما : شما به تکسو ملحق می شوید و پک شروع بکار خودتون رو از طریق یکی از لینکهای زیر خریداری میکنید، باید یادتون باشه مهمترین بخش شروع کار شما تهیه پک شروع در کمترین زمان ممکنه، تا بتونید با قدرت این طرح رو جلو ببرید و بخوبی پیاده کنید.

درصورتی که پک های کمتر از 5 میلیون تومان رو انتخاب کنید در مرحله بعد باید 10 درصد مبلغ باقی مانده باید بیشتر خرید کنید. یعنی مثلا اگر پک 3 میلیونی را انتخاب می کنید 2 میلیون باقی مانده و ده درصد آن 200 هزار تومان خواهد بود، پس باید خرید نهایی خود را به 5 میلیون و دویست برسانتید و با خرید پک پانصد هزار تومانی در نهایت شما باید خرید کل خود را به 5,450,000 برسانید.

پک کامل 5 میلیون تومان
پک نیمه متوسط 3 میلیون تومان
پک متوسط 2 میلیون تومان
پک نیمه کوچک 1 میلیون تومان
پک کوچک 500 هزار تومان
خرید با مبلغ دلخواه
شماره همراه معرف شما :

*شماره تلفن*

*شما + 4*

4 نفر از دوستان یا خانواده خودتون رو به برنامه شروع سریع تیم دعوت می کنید، این چیزیه که بهش می گیم شما بعلاوه 4.

*پورسانت 2 میلیون تومانی*

با کامل کردن مرحله شما بعلاوه 4 در برنامه شروع سریع پاداش و پورسانتی بین 1,500,000 تا 2,000,000 تومان نقدا از تکسو دریافت خواهید کرد.

برای اینکه بتونید مبلغ بیشتر رو کسب کنید باید بتونید این کار رو در یک ماه کاری انجام بدید، البته شما میتونید خیلی بیشتر و بهتر از اینها عمل کنید.

مرحله دوم آنها بعلاوه 4 : در مرحله دوم حالا این چهار نفر دوست شما هستند که هر کدام 4 نفر از دوستانشون رو به سیستم شروع سریع به کمک شما و تیم حامی ملحق می کنند، که این اونها بعلاوه 4 نامیده میشه.

*پورسانت 5 تا 7 میلیونی*

که شما میتونید با تکمیل این مرحله حدود 5,000,000 تومان و اگر اون رو در یک ماه کاری انجام بدید حدود 7,000,000 تومان درآمد کسب کنید. با انجام این دو مرحله شما مجموعا حدود 6,500,000 تومان درآمد خواهید داشت و اگر اون رو در یک ماه کاری انجام دهید به درآمد نزدیک به 9,000,000 تومان خواهید رسید، که این مبلغ نزدیک به دو برابر مبلغ پکیج شروع بکاری هست که شما در ابتدا برای خودتان تهیه کرده اید.

*سلامت و ثروت*

ازتون میخوام که تصور کنید که در این سیستم شما میتونید همزمان هم سلامت خودتون رو کنترل کنید و هم ثروت خودتون رو بیشتر کنید.

این فرصت الان روبروی شماست، من تا این لحظه موفق شدم دو نفر از دوستان رو در عرض 3 روز جذب کنم و تنها دو نفر دیگه برای تحقق مرحله اول طرح پیش رو دارم، شما میتونید یکی از اون افراد باشید.

شخصی خواسته از شما بکمک خودتون مراقبت کنه، یا هدیه ای رو از تکسو و خانواده کاری تیم دکتر علی مقدم کیا به شما بده و الان این انتخاب با شماست، میتونید بسادگی این فرصت رو از دست بدید و آخرین نفر این حلقه باشید و یا اینکه اون رو هر طور شده اون رو بچنگ بیارید.

*جور کردن مبلغ*

شاید براتون تهیه مبلغ این پک قدری زیاد بنظر برسه اما اینطور تصور کنید که اگر هر طور شده این مبلغ رو تهیه کنید میتونید صاحب کسب و کاری بی نظیر در تیمی بی نظیر بشید و بزودی آزادی مالی و زمانی رو بدست بیارید تا زندگی متفاوتی برای خانواده و اطرافیانتون رقم بزنید، من بچشم خودم دیدم دوستان زیادی وقتی متوجه اهمیت و نتیجه بخش بودن این طرح میشن از سه طریق عمل میکنند، یا این پول رو پس انداز دارن و سریع خریدشون رو انجام میدن، یا ندارن و جور میکنند، و برخی هم یکی از لوازمی که دارن رو میفروشن و مهمتر از اون لوازم کسب و کارشون رو شروع می کنند، نمونه این آدم ها رو توی ویدئوی 5 دقیقه ای آخر این مطلب میتونید ببینید، افرادی که امروز به انتخابشون افتخار میکنن.

*گام بعدی*

گام بعدی : از شما دعوت میکنم که هر چه سریع تر تا زمان باقی هست پک شروع خودتون رو تهیه کنید، تا جایی که ممکنه پک کامل رو بخرید و اگر ندارید با مبلغی که فعلا میتونید شروع کنید تا بعد از اون معرفتون شما رو راهنمایی میکنه و شما میتونید به جمع خانواده پر شور و با انگیزه ما بپیوندید و زیباترین ماجراجویی زندگی خودتون رو شروع کنید.

ویدئوی زیر توی پنج دقیقه، تعدادی از بچه هایی که دارن تو این خانواده پر قدرت کار میکنند و احساسشون رو میتونید ببینید. حتما ببینید :

*ویدئوی 5 دقیقه بچه ها*

حالا وقتشه که از فکر کردن به رویاهاتون دست بردارید و همین الان کاری برای ایجاد تغییرات مثبت در زندگی تون انجام بدید، خیلی خیلی متشکرم برای مطالعه این مقاله و من لحظه شماری میکنم برای دیدن شما در اولین گردهمایی بزرگ بعدی شرکت تکسو.

موفق و پیروز باشید.

یکی از پک های زیر رو انتخاب کنید، پس از پرداخت رسید اون رو به معرفتون به شماره زیر ارسال کنید تا اولین ویدئو های آموزشی براتون ارسال بشه، پس از خرید هر کدام از پک ها خیلی زود با شما جهت تبریک تماس خواهم گرفت.

شماره همراه معرف شما :

*شماره تلفن*

درصورتی که پک های کمتر از 5 میلیون تومان رو انتخاب کنید در مرحله بعد باید 10 درصد مبلغ باقی مانده باید بیشتر خرید کنید. یعنی مثلا اگر پک 3 میلیونی را انتخاب می کنید 2 میلیون باقی مانده و ده درصد آن 200 هزار تومان خواهد بود، پس باید خرید نهایی خود را به 5 میلیون و دویست برسانتید و با خرید پک پانصد هزار تومانی در نهایت شما باید خرید کل خود را به 5,450,000 برسانید.

پک کامل 5 میلیون تومان
پک نیمه متوسط 3 میلیون تومان
پک متوسط 2 میلیون تومان
پک نیمه کوچک 1 میلیون تومان
پک کوچک 500 هزار تومان
خرید با مبلغ دلخواه
شماره همراه معرف شما :

تلفن

*شماره تلفن*

سه اصل مهم در پرداخت اینترنتی:

حمایت کنیم:

(می توانید روی هرکدام از عکس های زیر کلیک کنید)

محک؛ موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان را بیشتر بشناسیم_Mahak-Charity-1

۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان