درمورد چای کامبوجا (کومبوچا) - صوتی


مطلب مفیدی درباره کامبوچا به همراه فایل صوتی : دریافت


دوستان بزرگوار یکی از تکنیک های فروش موفق بیان داستان یک محصول می باشد، داستان کومبوچا به شرح زیر است، بارها خوب گوش کنید و به تیم و مشتریان انتقال دهید، موفق و پیروز باشید:

کومبوچا ترکیبی از تعدادی باکتری و مخمرهایی با شیوه پرورش مخصوص است. این موجود زنده چای شیرین شده را تخمیر می کند و چای کومبوچا را به وجود می آورد. شکلی شبیه قارچ دارد و طعم گوارای آن احساس شادابی به آدمی می دهد. مقدار مخمر موجود در آن باعث می شود که حتی بعد از ریختن در بطری کماکان فعال باقی بماند. امروزه، آن را وسیله ای برای پیشگیری از بسیاری بیماریها می شناسند. این نوشیدنی حیات بخش که مصرف آن از دو هزار سال پیش در خاور دور متداول بوده  و از طریق قفقاز به روسیه رسیده و به یکی از نوشیدنی های اصلی در این ناحیه بدل شده است، از راه اروپای شرقی به قاره ی سبز راه یافته است.

پاستور گیاه شناش معروف راجع به کامبو چای نوشته است که طی سفری که به تایوان داشته با شربت ترش وشیرینی (کوبوچا) که موجب رفع خستگی و آرامش وی شده است آشنا شده، و از آشنایی با این قارچ بسیار خرسند بوده و به کشت آن مبادرت ورزیده است.

امروزه دانشمندان و محققان در زمینه ی داروهای طبیعی تحقیقات زیادی روی این قارچ انجام داده اند که موجب شگفتی است. یکی از این تحقیقات در دانشگاه امسک در روسیه و در کشور های غربی توسط دکتر رودلف اسکلنر انجام گرفته است، این پزشک آلمانی که درجه دکترای خود را از دانشگاه پراگ اخذ کرده است در نشریات معتبر علمی کامبو چا را به دلیل تبدیل قند موجود در آن به گلوکز (قند طبیعی) برای کنترل بیماری های دیابتی و فشار خون بالا و اختلالات گوارشی و شکمی و همچنین دفع رماتیسم و نقرس موثر دانسته است.

۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان