اطلاعیه های کمیته محترم نظارت در سال 93

1393/01/17 - اطلاعیه

اطلاعیه شماره 32

مطابق تبصره ماده 27 دستورالعمل تاسیس و نحوه فعالیت و نظارت بر شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای شرکت‌ها باید موجودی انبار خود را به صورت بر خط بر روی سایت خود قرار دهند، به گونه‌ای که به محض ثبت یک سفارش از موجودی مذکور کسر گردد. لازم به ذکر است به منظور موجود بودن کالا در زمان سفارش، بلافاصله بعد از اضافه شدن کالا در سبد خرید متقاضی، می‌بایست موجود کالای مذکور از مجموع کالاهای نمایش داده شده بر روی سایت کسر شود و این مورد منوط به پرداخت آنلاین مبلغ کالا در زمان سفارش نمی‌باشد و شرکت‌ها می‌توانند مدت زمانی را جهت پرداخت هزینه کالا قرار دهند تا در صورت پرداخت نشدن مبلغ کالا توسط متقاضی، موجودی کالای سفارش داده شده به حالت اولیه باز گردد.

سایر اطاعیه های کمیته محترم نظارت بر بازاریابی شبکه ای در ادامه مطلب ...

1393/01/19 - اطلاعیه

اطلاعیه شماره 33

قابل توجه تمامی بازاریابان شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای
به اطلاع می‌رساند در زمان ثبت سفارش کالا با توجه به موجودی برخط شرکت از اتمام فرآیند سفارش اطمینان حاصل فرمایید در صورتی که بعد از انجام سفارش، از جانب شرکت پیشنهاد تعویض کالا اعلام گردید از این اقدام جداً خودداری فرمایید . عدم انجام تعهد در ارسال کالای سفارش شده یک تخلف از جانب شرکت محسوب می‌شود  و بازاریاب می‌تواند تمام وجه پرداختی را به علت تخلف شرکت بازپس گیرد. در صورت امتناع شرکت در بازپس‌گیری و عدم پرداخت کامل وجه کالا، بازاریابان می‌توانند نارضایتی خود را با اسناد و مدارک معتبر موقتاً تا راه اندازی مجدد ثبت نارضایتی کمیته بیرونی از طریق تلفن‌های تماس اصناف به شماره  26421293 ، 26421289 ، 88902179 و همچنین پست الکترونیکی
  narezayati@ mlmbook.ir  
  اعلام نمایند .
همچنین قبل از سفارش محصول، از طریق سایت و دفاتر شرکت‌ها از موجود بودن کالای درخواستی اطلاع حاصل فرمایید .

1393/02/10 - اطلاعیه

اطلاعیه شماره 34

به اطلاع تمامی بازاریابان شرکت‌های داری مجوز می‌رساند؛


 در زمان ثبت نام در شرکت‌ها، اطلاعات خود را به صورت صحیح و کامل وارد نمایید و در زمان ثبت نام از دریافت کد واحد بازاریابی شبکه‌ای اطمینان حاصل کنید و سپس اقدام به فعالیت در شرکت مربوطه نمایید.
  لازم به ذکر است ثبت اطلاعات هویتی شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی و ... به صورت جعلی و نادرست در یک یا چند شرکت منجر به تعلیق و یا ابطال کد بازاریابی و حذف دائمی بازاریابان متخلف خواهد شد.

1393/02/10 - اطلاعیه

اطلاعیه شماره 35


قابل توجه تمامی شرکت های بازاریابی شبکه ای

مطابق با بند 3 قرارداد بازاریابان با شرکت های دارای مجوز، شرکت ها مکلفند حداکثر تا پایان 5 روز اول کاری هر ماه با بازاریابان خود در خصوص ماه قبل تسویه کامل انجام دهند و پورسانت ها را به حساب بانکی بازاریابان واریز نمایند.

بدیهی است عدم رعایت این مورد از جانب شرکت ها تخلف محسوب میشود.

1393/02/28 - اطلاعیه

اطلاعیه شماره 36
قابل توجه تمامی فعالان بازاریابی شبکه ای :

شماره های واحد بازرسی و نظارت بر بازاریابی شبکه ای جهت ارائه هر گونه نارضایتی و استعلام از وضعیت شرکت ها ، به قرار زیر میباشد: 

02126421196 - 02126421289

1393/03/24 - اطلاعیه

اطلاعیه شماره 37


به اطلاع تمامی مسئولین شرکت ها و شعب دارای مجوز بازاریابی شبکه ای میرساند:

هرگونه تغییر در انتصاب مسئولین شعب شرکت ها میبایست بعد از تایید و اخذ مجوز قانونی از مرکز امور اصناف و بازرگانان انجام گیرد. لذا تغییراتی که بدون طی مراحل قانونی صورت پذیرد تخلف محسوب میشود.

1393/04/01 - اطلاعیه

اطلاعیه شماره 38
 

به اطلاع تمامی فعالان بازاریابی شبکه‌ای می‌رساند؛ شرکت بادران گستران به علت تخلف از دستورالعمل تأسیس و نحوه فعالیت و نظارت بر شرکت­ های بازاریابی شبکه‌ای از تاریخ 93/4/1 به مدت 6 ماه به حالت تعلیق در آمده است .

1393/04/01 - اطلاعیه

اطلاعیه شماره 39

به اطلاع تمامی فعالان بازاریابی شبکه‌ای می‌رساند؛ 
شرکت ابر تجارت کهکشان به علت تخلف از دستورالعمل تأسیس و نحوه فعالیت و نظارت بر شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای تا تاریخ 93/5/13 به حالت تعلیق در آمده است.

1393/04/02 - اطلاعیه

اطلاعیه شماره 40

قابل توجه فعالان بازاریابی شبکه ای

بدینوسیله به اطلاع میرساند شرکت های تعلیق شده بادران گستران و ابر تجارت کهکشان موظف به اجرای کامل تعهدات خود در خصوص تحویل کالاهای خریداری شده قبل از زمان تعلیق و محاسبه و پرداخت پورسانت های استحقاقی بازاریابان برای خرداد ماه میباشند.

1393/04/09 - اطلاعیه

اطلاعیه شماره 41

قابل توجه فعالان بازاریابی شبکه‌ای
مطابق با مادۀ 32 دستورالعمل تأسیس و نحوه فعالیت و نظارت بر شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای، مسئولیت فعالیت بازاریابان به عهده شرکت است، مگر این‌که شرکت ادله‌ای ارائه کند که نشان دهد این فعالیت با آن شرکت ارتباطی نداشته و اقدامات لازم را برای جلوگیری از آن انجام داده است.
لذا با توجه به متن صریح این ماده شرکت‌های دارای مجوز موظف‌اند تمامی تخلفات احتمالی که از جانب بازاریابان شرکت انجام می‌شود اعم از ثبت نادرست اطلاعات، برقراری استراتژی فروش همراه با پیش انباشته سازی، اخذ وجه در زمان ثبت‌نام، فعالیت در شعب غیرمجاز و ... را کتباً به دبیرخانه کمیته نظارت اعلام و ارسال نمایند.

1393/04/17 - اطلاعیه

اطلاعیه شماره 42


به اطلاع تمامی فعالان بازاریابی شبکه ای میرساند:


مجوز شرکت آویژه سگال از تاریخ 93/4/16 به مدت دو سال تا تاریخ 95/4/16 تمدید شد.

1393/04/21 - اطلاعیه

اطلاعیه شماره 43

به اطلاع تمامی فعالان بازاریابی شبکه ای میرساند:


مجوز شرکت پارس نیوشا نیک از تاریخ 93/4/21 به مدت دو سال تا تاریخ 95/4/21 تمدید شد.

1393/04/24 - اطلاعیه

اطلاعیه شماره 44


بدین وسیله به اطلاع فعالان بازاریابی شبکه ای و کاربران محترم میرساند:


شرکت کارآفرینان پیشرو باورس از تاریخ 93/3/4 دارای مجوز بازاریابی شبکه ای به شماره 60/57903 میباشد.

1393/06/31 - اطلاعیه

اطلاعیه شماره 45
به اطلاع تمامی فعالان بازاریابی شبکه ای میرساند :

مجوز شرکت ابر تجارت کهکشان از تاریخ 93/6/29 به مدت 3 ماه تا تاریخ 93/9/29 تمدید شده است.

1393/09/03 - اطلاعیه

اطلاعیه شماره 46


بدین وسیله به اطلاع فعالان بازاریابی شبکه ای و کاربران محترم میرساند:


شرکت سیمرغ عصر تجارت از تاریخ 93/7/29 دارای مجوز بازاریابی شبکه ای به شماره 60/163594 میباشد.

1393/09/03 - اطلاعیه

اطلاعیه شماره 47


بدین وسیله به اطلاع فعالان بازاریابی شبکه ای و کاربران محترم میرساند:


شرکت نیک پوشان رادین از تاریخ 93/7/29 دارای مجوز بازاریابی شبکه ای به شماره 60/163597 میباشد.

1393/10/23 - اطلاعیه

اطلاعیه شماره48
به اطلاع فعالان بازاریابی شبکه ای می رساند:
مجوز فعالیت شرکت ابرتجارت کهکشان از تاریخ 93/10/9 به مدت یکسال تمدید گردید.

1393/11/01 -

برخی ضوابط و مقررات بازاریابی شبکه‌ای و جلوگیری از تضییع حقوق بازاریابان
به منظور آشنایی با برخی ضوابط و مقررات بازاریابی شبکه‌ای و جلوگیری از تضییع حقوق بازاریابان، موارد ذیل جهت اطلاع بازاریابان اعلام می‌گردد:


  •    اطلاعات هویتی و سایر مشخصات خود را در زمان ثبت‌نام به‌طور صحیح وارد نمایید و بعد از دریافت کد واحد بازاریابی شروع به فعالیت نمایید. مسئولیت ثبت اطلاعات نادرست بر عهده بازاریاب خواهد بود.
  •     اطلاعات مربوط به کلمه کاربری و رمز عبور خود را در اختیار سایر بازاریابان قرار ندهید. هرگونه مسئولیت در خصوص ثبت درخواست خروج، انجام سفارش، محل تحویل کالا و ... بر عهده بازاریاب خواهد بود.
  •     تحت تأثیر تبلیغات کذب و دروغین اقدام به خرید مازاد بر نیاز خود و خرید غیرواقعی نکنید. ثبت سفارش خرید صرفاً با انگیزه دریافت پورسانت به ضرر بازاریاب خواهد بود.
  •    بعد از بررسی قیمت و کیفیت کالای مصرفی و شرایط طرح درآمدی شرکت، سفارش خود را انجام دهید.
  •  انجام خرید اجباری و یا استراتژی های خرید در مبالغ مشخص جزء تخلفات محسوب می شود.
  •     تمامی تراکنش های مالی بین بازاریاب و شرکت از طریق سیستم بانکی کشور انجام میگیرد انتقال وجه به صورت دستی خلاف مقررات می¬باشد. همچنین از در دسترس قراردادن اطلاعات حساب و کارت بانکی خود به سایر بازاریابان خودداری کنید. پورسانت استحقاقی شما نیز توسط شرکت به حساب شخصی شما واریز می‌شود.
  •     امکان بازخرید کالا در صورت عدم امکان فروش برای شما وجود دارد. اما باید بدانید که کالای شما می‌بایست شرایط بازخرید را داشته باشد و همچنین آگاه باشید که مبالغ قانونی و کل پورسانت محاسبه‌شده در مجموعه بابت حجم خرید شما از مبلغ فاکتور اولیه کسر خواهد شد.
  •     درزمان تحویل کالا از صحت و سلامت کالای خریداری‌ شده مطمئن شوید و از دریافت کالاهای معیوب و یا مغایر با سفارش خودداری کنید.
  •     امکان فعالیت همزمان در چند شرکت بازاریابی شبکه‌ای برای شما وجود ندارد، قبل از ثبت درخواست خروج (لغو قرارداد) از شرکت اولیه و گذشت 15 روز، امکان ثبت‌نام و دریافت کد واحد برای بازاریابان در شرکت جدید وجود ندارد.
  •     برگزاری جلسات آموزشی بازاریابی شبکه‌ای تنها در دفاتر و شعب رسمی شرکت مجاز می‌باشد. لیست مربوط به شعب دارای مجوز در سایت شرکت و سایت نتورک مارکتینگ اطلاع‌رسانی شده است به منظور آگاهی از برگزاری همایش¬ها و سمینارهای شرکت از طریق دفتر مرکزی شرکت اطلاع کسب کنید.
  •     لیست شرکت‌های دارای مجوز فعالیت بازاریابی شبکه‌ای در سایت نتورک مارکتینگ اطلاع‌رسانی شده است و وضعیت فعالیت شرکت (فعال، تعلیق، اتمام و ابطال مجوز) به صورت برخط در سایت شرکت قابل دسترسی است، همچنین از طریق سامانه پیامکی 30006082، امکان استعلام در خصوص شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای برای شما وجود دارد.

1393/12/09 - اطلاعیه

اطلاعیه 49
بدینوسیله به اطلاع تمامی فعالان بازاریابی شبکه ای می رساند:
از تاریخ 9-12-1393 نشانی جدید اینترنتی سایت نتورک مارکتینگ
www.networkmarketing.mimt.gov.ir       
  
جهت استفاده عموم در دسترس قراردارد .

1393/12/25 - اطلاعیه

اطلاعیه 50
به اطلاع تمامی شرکت های بازاریابی شبکه ای می رساند:
کمیته نظارت بر نحوه فعالیت و عملکرد شرکت های بازاریابی شبکه ای  به استناد دستورالعمل تاسیس و نحوه فعالیت و نظارت بر شرکت های بازاریابی شبکه ای مقرر نموده است به منظور نظارت بر محتوای جزوات آموزشی بازاریابی شبکه ای،شرکت های مذکور نسبت به ارائه جزوات و کتب آموزشی مختص شرکت به مرکز امور اصناف اقدام نمایند.
همچنین مقرر گردید جزوات آموزشی می بایست بر روی سایت شرکت ها درج گردد.



۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان