تهیه بسته محصولی شروع

بسته جذاب شروع : خوب همونطور که گفتم حالا نوبت فیلتر کردن اون 80 نفریه که فقط انرژی میگیرن و هیچ کاری نمیکنند، اونایی که بسته شروع رو بخرن در ادامه مسیر در خدمتشون هستم و با بقیه دوستان خداحافظی میکنم و براشون آرزوی موفقیت روز افزون دارم،فقط آخرین اختار رو به این دوستان میکنم که به قول مارک زاکر برگ یکی جوانترین ثروت مندان دنیا و موسس فیس بوک این دسته افراد بزرگترین ریسک زندگیشون رو با ریسک نکردن انجام میدن و یک فرصت بی نظیر رو برای آینده زندگی و کسب و کارشون از دست میدن. من تنها خواهشی که دارم ، میخوام اگر خودشون هنوز تصمیم جدی برای تغییر ندارن حداقل این مطلب رو به کسایی که فکر میکنند بدردشون میخوره ارسال کنند.

خوب این بسته شروع بکار چی هست ؟ خوب بسته شروع چی هست، ببینید بعد از کلی بررسی برای اینکه نه سیخ بسوزه نه کباب فعلا برای نیمه اول اردیبهشت ماه محصولاتی که در این کسب و کار قراره روشون کار کنیم رو قرار دادم، البته اگر موجودی اونها تموم بشه قاعدتا بسته ها تغییر میکنه، این باعث میشه که هم بتونید با محصولات آشنا بشید و لذتش رو ببرید و هم با اعتماد به نفس بیشتری کارتون رو پیش ببرید، و هم من تا حدودی مطمئن بشم با افراد درستی دارم کار میکنم. محصولات رو طوری انتخاب کردیم که در هر خانواده ای کاربرد داشته باشه و از اون مهمتر تاثییر خیلی زیادی روی کسب و کارتون از نظر داشتن تجربه استفاده قبل از معرفی ایجاد بکنه که این خیلی برای پیشرفتتون واجبه.

دو تا پکیج از محصولات براتون انتخاب کردم که هر دو فوق العاده هستن میتونید یکی از اونها یا هردو رو انتخاب کنید، بهتون قول میدم بعد از اینکه رسید به دستتون و استفادش رو شروع کردید عاشقشون میشید، محصولاتی که برپایه طبیعت با بهترین فرمول های روز دنیا ساخته شدن و با بهترین بسته بندی و خیلی شیک ارسال میشن و سالهاس که امتحانشون رو پس دادن، بسته اول شامل شامپوی سر و بدن عالی بهمراه اسکراب مربوط به اونها و اسپری بدنی منحصر بفرد و یک محصول خوراکی جذاب که کلا شامل 5 قلم به مبلغ 210,600 تومان ، بسته دوم شامل چهار قلم محصول آرایشی 100 درصد گیاهی با بهترین ترکیب شامل یک ریمل خاص و کرم پودر چند منظوره و دو نوع رژلب هست به قیمت 205,500 تومان و البته به مبالغ فوق مبلغ 10 هزار تومان هزینه پست هم اضافه میشه.

*آزمون ورودی*

آزمون ورودی شما خیلی ساده هست و شامل 4 مرحله ساده که بعد از سربلندی در این آزمون که خودش بخشی از آموزش های مقدماتی هم هست عملا وارد بخش عملی کار میشیم و قدم به قدم برای ساخت امپراطوری تجاری شما با هم جلو میریم.

  • قدم اول : تهیه بسته شروع بکار و ارائه کد رهگیری به مدیر و در خواست شرکت در آزمون
  • قدم دوم : طبق دستوالعمل باید یک معرفی کلی از خودتون داشته باشید و خواسته ها و اهدافتون رو بیان کنید.
  • قدم سوم : طبق دستوالعمل تمرینهای خواسته شده رو برای ساخت یک زیر بنای ذهنی انجام بدید.این مرحله یک فایل صوتی بهتون میدم باید حداقل 3 بار گوش کنید و طبق اون تکلیف فردی رو انجام بدید. که خیلی سادس و فقط یکی دو ساعت زمان میبره، یادتون باشه اینجا گیر نکنید، چون خیلی ها همین تکلیف دو ساعته رو چند هفته طول میدن، ما منتظر اونها نمیمونیم و خود به خود حذفشون میکنیم.
  • قدم چهارم: تبریک میگم در این مرحله شما بصورت غیر رسمی همکار ما هستید و باید دست به اقدام بزنید و یکم پول دربیارید.
  • قدم پنجم: شروع کنید اینجا شما همکار رسمی میشید! به کسب و کار آینده ساز و ارزنده خودتون خوش اومدید. کولاک کنید، تلاش کنید، خوش باشید و رویا پردازی کنید، خوشحال باشید و به همه خوشحالی رو هدیه بدید.

باز هم تاکید میکنم این کار میتونه یک درآمد امن رو به رشد و مادام العمر رو برای شما رقم بزنه و شما رو به یک شخصیت مفید واقعی تبدیل کنه بشرط اینکه  :

  • با انتظارات بی جا شروع نکنید، برای هر موفقیتی نیاز به صرف زمان و کسب مهارت هست.
  • در ابتدا اهداف کوچک و کم کم متوسط و در نهایت اهداف بزرگ تر و بزرگتر ... پس شتاب نکنید خیلی زود به مراحل بالا میرسید اگر مراحل اول رو با حوصله انجام بدید.
  • تمرکزتون رو در ابتدا روی اولین درآمد کوچک داشته باشید، همین قدم های کوچیکه که تو رو به خواسته هات میرسونه!
  • واقعا خواستار رشد باشید.
  • تشنه موفقیت های بزرگ و آموزش پذیر باشید.
  • فردی باشید که قدم هاش رو محکم برمیداره

شماره مدیر جهت ارتباط تلگرام یا واتساپ:

تلفن

نکته مهم : تمام مراحل آزمون ورودی شما در تلگرام طراحی شده، اگر در تلگرام ریپورت هستید میتونید پیام "در تلگرام ریپورت هستم لطفا شماره من رو سیو کنید" رو به همین شماره واتساپ کنید تا شماره شما ذخیره بشه و بعد تلگرامی ارتباط بگیرید.

اگر تشنه موفقیت هستید برای درخواست شروع آزمون 5 مرحله ای ابتدا از طریق لینک های زیر بسته شروع خودتون رو تهیه کنید و بعد از اون به آی زیر جمله ی "مایلم در آزمون ورودی شرکت کنم" رو در تلگرام ارسال کنید، مدیران من و خود من مشتاقانه منتظر استقبال از شما هستیم.

خوب دیگه معطل نکنید سریعتر یکی از بسته ها رو سفارش بدید و اولین قدم خودتون رو برای شروع کسب و کار ارزنده و سرنوشت سازتون شروع کنید! روی تصویر بسته مورد نظرتون بزنید تا وارد صفحه خرید بشید.کد معرف شماره مدیر در زیر را وارد کنید :

شماره مدیر جهت ارتباط تلگرام یا واتساپ و کد معرف :

تلفن

 

 

سفارش بسته شماره 1

سفارش بسته شماره 2

بعد از اینکه پک مورد نظرتون رو سفارش دادید شما وارد مرحله بعدی یعنی آزمون میشید، شماره پیگیری رو به آی دی مدیر که توی همین صفحه براتون گذاشتم تلگرام یا واتساپ کنید

شماره تلگرام و واتساپ جهت درخواست شرکت در آزمون ورودی :

تلفن

 

۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان