کرم و ضد آفتاب نخر!(تعجب نکن، تا این مطلب رو کامل نخوندی نخر!)

* به نام خدا *

اعظم آقاجانی روشی برای محافظت پوست در برابر آفتاب پیدا کرد و میخواهد به همه کمک کند.

عکس اعظم آقاجانی :

سلام بچه ها، همه فهمیدن که تونستم پوستم رو طی 40 سال خیلی خوب نگهداری کنم، من را با سوالات خودشون بمباران کردن، نهایت سعیم را کردم تا پاسخگوی همگی باشم و از همه شما حمایت کنم، اما ناموفق بودم، آنقدر تعداد سوالات زیاد بود که باید برای پاسخ به همه آنها، آنلاین زندگی می کردم، بنا بر این تصمیم گرفتم ، این پست رو برای پاسخ دادن به سوالها بنویسم "این بدین معنی نیست که نمی تونید برای من بنویسید و سوال بپرسید، این کار فقط زندگی من رو ساده تر میکنه"

من تونستم تا 40 سالگی پوستم رو سالم و شفاف نگه دارم، بدون هزینه زیاد، فوق العادس مگرنه!

همیشه بدنبال راه های ساده برای نگهداری از پوستم بودم، یادمه تا 8 سال پیش اصلا نمیدونستم که چطور از پوستم محافظت کنم ، خیلی نگران بودم. پوست من بشدت خشک و حساس بود و میترسیدم که دچار لک و خشکیدگی بشه، اما آرزو داشتم چهره ای زیبا داشته باشم و مثل بازیگرهای هالی وود بدرخشم، دوست داشتم توی مهمونی ها و جلوی دوستام پوست شاداب و زیبایی داشته باشم و این به من اعتماد به نفس زیادی میداد، فکر میکردم چون پوست خشک و حساسی دارم باید دائم مراقب پوستم باشم و کرم های گرون قیمت بخرم.

سرمایه گذاری روی پوست و ظاهر از مهمترین فاکتورهای موفقیت من بوده!

تصمیم گرفتم که هر طور شده یک فکر اساسی برای مراقبت از پوستم پیدا کنم، اما نمیتونستم زیاد هزینه کنم، من درآمد متوسطی از کار خیاطی بدست می آوردم، یادمه از یکی از اساتید موفقیت شنیدم که میگفت برای موفقیت باید حتما روی ظاهرت مثلا پوست، دندانها و لباس خیلی حساس باشی، داشتن پوست خوب توی جمع به من اعتماد به نفس و احساس راحتی میداد، و باعث می شد که من مورد توجه قرار بگیرم.

به جنگ نور آفتاب بزرگترین رادیکال آزاد مخرب پوست رفتم :

چون فهمیدم محافظت در برابر نور آفتاب مهمترین فاکتور جلوگیری از پیری و آسیب به پوستم هست، همین باعث شد که خودم رو به استفاده از ضد آفتاب عادت بدم، استفاده از صابون رو کنار گذاشتم، با آب ولرم صورتم رو میشستم، از پوست میوه ها و ماسک های طبیعی روی پوستم استفاده میکردم،از یک کرم ایرانی ارزون قیمت استفاده میکردم،اما رضایت چندانی برام نداشت، به نظر می رسید که این کارها داره برام خسته کننده و کم نتیجه میشه، مدتی نا امید و سر درگم بودم.جنس های نا مرغوب توی بازار من رو دلسرد کرده بود و از این حجم رسیدگی به پوستم خسته شده بودم. کم کم حس میکردم اولین لک ها روی صورتم داره خود نمایی میکنه، جاهایی از پوستم هم خشکیدگی پیدا کرد ،خط و خطوط و چین و چروک های ریزی روی صورتم پیدا شد.

کرم های بازار اکثرا کلاه برداری است، همه باعث سرطان و آسیب های جدی به پوست می شود، استفاده از روشهای گیاهی خیلی خسته کننده و سخت است، نتیجه گرفتن از آنها بیش از حد طول میکشد، پس باید چه کار کنم؟

بالاخره راه حل را یافتم!

پس از امتحان کردن انبوهی از کرم ها، و سپری کردن زمان زیادی برای شناخت انواع ماسک ها و روش های گیاهی و پرداختن صدها هزار تومن برای مشاورهای تخصصی، کاملا نا امید شدم. یک روز در کلاس یکی از مشاوران در مورد کرم ضدآفتابی با پوشانندگی و ویژگیهای جالب برخوردم، تصمیم گرفتم آن را امتحان کنم. گرچه شنیده بودم بسیاری از افراد از آن راضی بودند، اما به اثر آن مشکوک بودم. اما چون همه روشی را امتحان کرده بودم و داشتم عاجز میشدم، چاره ای نداشتم! به علاوه، نقد و برسی های آن را خواندم و حقیقتاً این نقد و بررسی ها چشمگیر بودند! بعلاوه که ترکیبات این ضد آفتاب گیاهی و بدون پارابن (نگهدارنده) هست.

هزاران زن در اروپا و آمریکا با این فرمول ایتالیایی، پوست خود را در برابر آفتاب مراقبت می کنند. بر اساس تحقیقات مناسب ترین زمان استفاده از ضد آفتاب 20 دقیقه قبل از بیرون رفتن می باشد. ساعت 10 تا 4 بعدازظهر که تابش نورآفتاب به صورت مستقیم است حتما از ضدآفتاب روی پوست تمیز با دست تمیز استفاده شود و هر دو ساعت یکبار تمدید شود.

خب پس قطعی شد! به لینک خرید آن ها مراجعه کردم ، همه چیز را مجدداً بررسی کردم و این کرم ضد آفتاب کاور دار را به همراه یک کرم آبراسان سفارش دادم. در طی مدت یک هفته به دستم رسیدند. دستورالعمل های آن را خواندم ، هر روز صبح که از خواب بیدار میشدم ابتدا کرم آبرسان رو میزدم و بعد از سه الی چهار ساعت دوباره با آب ولرم میشستم و آن را تمدید می کردم، این کرم خیلی حس خوبی دارد، و هر زمان که بیرون میرفتم بخوبی پوستم را با آب ولرم میشستم و کرم ضدآفتاب را استفاده میکردم، کاور مخملی خوش رنگی دارد که من خیلی دوست داشتم.

این ضدآفتاب چیزی است که تا حالا مشابه آن را ندیده اید!

پس از گذشت تنها 3 روز از مصرف کرم آبرسان و ضدآفتاب، نتایج شگفت آور بودند - پوستم به شدت سرحال و نرم شد! لکها و خطوط رو به محو شدن میرفت و رنگ پوستم به شکل قابل توجهی بهتر شد! چربی روی پوستم احساس نمیکردم، حالت روحی ام هم بهتر شد! حس خوبی از خودم داشتم ، باور کردم بالاخره میتونم بدون نگرانی از تغییر یا تعویض این کرم شگفت آور به آرزوی داشتن یک کرم خوب ، ماندگار برسم و دوباره خوشگل شوم، دیگر مجبور نبودم برای بوجود آمدن لک ها و خطوط ریز روی پوستم برای دیگران توضیح دهم و احساس حقارت داشته باشم.

بنابراین به استفاده از این دو کرم ادامه دادم و با خیال راحت ذهنم رو از جستجو در میان انبوه کرم های بازار که بشدت از آن خسته شده بودم ، خالی کردم.

کم کم بعد از 4 هفته استفاده عادی از این کرم دیدم که مورد توجه خانواده، همکاران و دوستانم قرار گرفتم و دائم از من میپرسیدند که برای پوستم چکاری کرده ام که اینقدر بهتر شده؟! حتی بین غریبه ها در مهمانی ها وقتی که از سنم میپرسیدند، خیلی متعجب می شدند و می گفتند که چهره ام به سنم نمیخوره و خیلی جوانتر به نظر میرسم.

شاید تعجب کنید همه این عکس ها بدون آرایش خیلی زیاد هستند و همیشه باعث تعجب دیگران مخصوصا هم سن و سالهای خودم هستم، این آرزوی من بود که همیشه مثل چهره های سینمایی و مجری های تلوزیون پوست زیبا و بدون نقصی داشته باشم و در عکس هایم بدرخشم. همه اینها باعث شد که از استفاده این کرم لذت ببرم و بیشتر تشویق به استفاده از این کرم و معرفی آن به دوستان شدم، تا امروز خیلی از هزینه های درمان و مشاوره های پوستی ام با استفاده از این کرم ها کاهش پیدا کرده و ماهیانه صد ها هزار تومان صرفه جویی میکنم و به علایق دیگر خودم میپردازم.

برای خرید این کرم تنها به لینک خریدی که نماینده شرکت به من داده میروم و بدون صرف زمان برای بازار رفتن و نگرانی از تقلبی بودن، با قیمت خیلی مناسب هر دو کرم رو سفارش میدم که عملا هم ضد آفتاب پوشاننده و ویتامینه رو دارم و هم کرم آبرسان و کلاژن و الاستین ساز . نکته ای که برام خیلی مهمه اینه که کرم هام گیاهی هستند و بدون پارابن یا نگهدارنده، مستقیما از شرکت اصلی درخواست خرید بی واسطه ثبت میشه، در هر جایی به هر جایی که بخوام سفارشم رو ثبت میکنم و همیشه در دسترسم هست.

چیزی که بنظرم سخت و پیچیده بنظر میرسید برای من به لذت آسانی تبدیل شد! باور نمیکنم این امر فقط بخاطر پیروی از دستور العمل ساده داخل جعبه این کرم ها بود! اگر من توانستم پس هر کسی میتواند! 4 هفته به سرعت گذشت و به تدریج تمام لک ها ، خطوط و جوش های سر سیاه و سر سفید از بین رفتند!

دیگر نگران تقلبی بودن، ارسال محصول و خدمات پس از فروش نیستم و با خیال راحت و اعتماد بنفس در زمستان و تابستان، به استفاده از کرم هایم میپردازم، حتی هنوز چیزی که در آینه میبینم را باور نمیکنم.

آفتاب، دلچسب و وسوسه انگیز است و خیلی را به سمت خود می کشد؛ اما تمامی پرتوهای خورشید دلچسب نیستند .پرتوهای ماوراء بنفش، موجب آسیب پوست می شوند .در بلند مدت سر و کله لکه های پوستی و پس از آن چین وچروک های عمقی پیدا می شود و با تکرار این اتفاقات، پوست به سمت سرطانی شدن و پیری زودرس  پیش می رود .تحقیقات نشان داده است که اجتناب از تماس با نور آفتاب و استفاده از محصولات ضد آفتاب می تواند عامل مناسبی در کاهش زیان های ناشی از نور آفتاب باشد.(مقاله  ضدآفتاب مرجع دانش)

پارابن مضرترین ماده نگهدارنده کرمها است

پارابن های موجود در کرم ها و محصولات آرایشی، به سرطان سینه و مسائل مربوط به باروری مربوط شوند. در سال ۲۰۰۴، یک مطالعه در بریتانیا ۲۰ نفر از زنان را مورد آزمایش قرار داد و در ۱۹ نفر آنان، اثر پنج پارابن در بافت پستان مشاهده شد. مشخص شد که پارابن‌ها قادرند به پوست نفوذ کنند و درون بافت آن باقی بمانند، همین طورمحققان براین باورند که این پارابن ها از محصولات مصرفی ما وارد سیستم فاضلاب می‌شوند و به محیط‌زیست راه می‌یابند، که در دل  پستانداران دریایی کشف شده اند.

این آسیب کرم های دارای پارابن و نگهدارنده هیچ وقت بصورت جدی توسط دولت ها جلو گیری و منع نشد! فکر میکنم به این خاطر بود که این کار باعث ورشکسته شدن شرکتهای آرایشی و دارویی، لوازم آرایشی ها، متخصصان پوست و مو و درمانگاه های بسیار گران قیمت شد!

البته تعجبی ندارد این کرم ایتالیایی به طرز خنده داری ارزان است! حالا پیوسته این دو کرم را به دوستان و همکارانم پیشنهاد میکنم. مهم : گروه توضیح کننده حامی پروداکت HamiProducts به خاطر حجم زیاد افرادی که من به آنها معرفی کردم، لینک خرید اختصاصی در اختیار من گذاشتند، تنهاخرید خود را از طریق این لینک های اختصاصی که پایین همین صفحه انجام دهید، تا به دام افراد متقلب که می خواهند از نام این محصول عالی برای خود کیسه بدوزند نیفتید.

من از نتایج خودم راضی هستم و باور دارم که شما هم راضی خواهید بود! کلیشه ها را فراموش کنید : برای داشتن پوستی زیبا و شاداب به روشهای پر هزینه یا پیچیده نیاز ندارید! دیگر لازم نیست آرزوی پوستی بی نقص را داشته باشید! فقط کافی است آن را بدست آورید!

پاسخ به سوالات :

در پایین صفحه به نظرات پاسخ داده ام اما در زیر هم پاسخ سوالاتی که همه روزه در شبکه های اجتماعی دریافت میکنم را به مرور خواهم نوشت، شما هم اگر سوالی دارید ، خواهش میکنم اول به دقت قسمت نظرات پایین این مطلب را بخوانید تا من هم قدری بیشتر به کارهایم برسم.

چه بر سر پوستت آمد؟ آیا به سرعت سفت شد؟ استفاده از کرم های بی کیفیت آن بلا را بر سر پوستم آورده بود، خیلی راحت با کمک این کرم بدون هیچ زحمت دیگری استرس از من دور شد و با خواب به موقع همه چیز عالی شد.

صورتم جوش نمیزنه؟ خیر کرم طبیعی و فاقد چربی حالت مخملی و سبکی به پوست می دهد و صورتم بعد از آن جوش نزد.

spf اینقدر بالا هست که بتونه پوستم رو محافظت بکنه؟ بله 50 هست

آیا پوستت کشیده شده؟ خیر به هیچ عنوان پوستم کشیده نشد، در ضمن نباید پوستتان را با صابون بشویید، صابون باعث کشیدگی و خشکی می شود.

چه باید بخورم ، چه رژیم غذایی لازم است؟ از فست فود پرهیز کنید، بیشتر میوه و سبزیجات تازه بخورید.

من نمیتونم ضدآفتاب سنگین رو روی پوستم تحمل کنم اینطور نیست؟ نه خیلی سبکه 

میشه مثل کرم مرطوب کننده هم ازش استفاده کرد؟ بله چون ویتامین C  داره، 

در مورد لک های صورت نگران هستم ؟ این ضد آفتاب بخاطر ترکیب عصاره کاسنی، گل داوودی، بابونه، ریشه شیرین بیان، هم لک رو از بین میبره هم پیشگیری میکنه

اگر مدت طولانی روی پوستم باشد باعث احساس چربی نمی شود؟ خیر چون ساختار این ضد آفتاب طوری هست که باعث مهار ترشه سبوم (چربی طبیعی پوست) و جلوگیری از جوش ها و آکنه ها رو میکنه

آیا درست است که اگر بخواهم پوستم را در برابر آفتاب محافظت کنم، باید هر سه ساعت به پوستم ضد آفتاب بزنم؟ کرم آب رسان را چطور با ضد آفتاب استفاده کنم؟ بیشتر کرم آبرسان را در منزل هر سه ساعت روی پوست تمیز دورانی مالش دهید تا جذب شود، ضد آفتاب را میتوانید بعد از مالیدن کرم آبرسان بین ساعت 11 صبح تا 3 عصر کمتر در خانه و بیشتر در بیرون استفاده کنید.

ندا سلمانی :سلام اعظم جون ، من خیلی عرق می کنم موقع ورزش ، میشه بزنم از این ضد آفتاب، واقعا نگران پوستم هستم، ممنون میشم پاسخ بدی؟
پاسخ: سلام ندا جون اگه یک بار استفاده کنی مطمعن میشی که دقیقا همون چیزی هست که میخوای چون فاقد چربیه باعث میشه کمتر عرق کنی
الاهه آرام : سلام خانم آقاجانی خوبید، من دوست دارم بگیرم، میشه بگید، چند وقت جواب مید؟ هر تیوبش چقدر داره؟ بعد برای هر پوستی نوع خواصی داره؟ ببخشید سوالاتم زیاد شد
پاسخ: سلام الهه جان 40 میل داره و تقریبا 6 ماه جواب میده اما اگه چندبار در روز تمدید کنی ممکنه زودتر تموم شه و مناسب برای همه پوست هاست و در دو رنگ بژ و هلویی که با توجه به سلیقت انتخاب مبکنی
مهری
سلام، اعظم جون ، من عادت کردم به کرم پودر و نمیتونم نزنم ، از طرفی پوستم لک شده ، برام مهم هم هست که الان هزینم زیاد نشه، این کار هر دو تا رو برام انجام میده؟
پاسخ: سلام مهری جان بله درست میکنم عزیزم خیلی از خانوم ها عادت کردن به کرم پودر و از طرفی پوستشون هم لک داره و حتما باید ضدآفتاب بزنن.خوشبختانه این ضدآفتاب سه منظورست با خیال راحت میتونی استفادش کنی کمک به کمرنگ شدن لکهات می‌کنه و از طرفی کاور خیلی خوبی داره که نیازی نیست دیگه هزینه کنی و کرم پودربخری و ویتامین هم هست از پیری پوست پیشگیری میکنه
شهلا صمدی : سلام، خانمی ، من خیلی آدم تنبلی هستم توی کرم زدن ، حوصله ندارم، این کار کرم پودر و ضد آفتاب رو میکنه که من صبح زود که میرم سر کار هر دو رو با هم نخواد بزنم؟
پاسخ: سلام عزیزم درکت میکنم خودم هم همینطور هستم این ضدآفتاب کار کرم پودر رو هم می‌کنه و دیگه نیازی نیست هردورو استفاده کنی
رضوانی : سلام، میشه دور چشمم بزنم؟عزیزم بله باخیال راحت میتونی دورچشم هم استفاده کنی و رطوبت رسانی خیلی خوبی هم داره
صبا : سلام، من صورتم خیلی لک داره و نمیخوام هم کرم پودر و هم ضد آفتاب استفاده کنم، برام مهمه که پوشانندگیش خوب باشه این چطوره؟
پاسخ: صبا عزیز این سوال خیلی ها بود با خیال راحت استفاده کن پوشش خیلی خوبی داره و به مرور زمان لکهات رو هم کم می‌کنه
صالحی : سلام خانمی، پوشانندگیش چطوره؟
پاسخ: سلام خانم صالحی کاور خیلی خوبی داره و لازم نیست کرم پودر استفاده کنی
راحله : سلام، خیلی جالب بود ، میخواستم بدونم این ضد آفتاب در مقابل آب هم مقاومه؟
پاسخ: اره عزیزم مقاوم در مقابل آبه
مهلا : روش مصرفش چجوریه؟ قبل از کرم هام بزنم اشکالی نداره؟ کجا دارن؟
پاسخ: روش مصرف خیلی سادست قبل از استفاده هر کرمی حتما دوستتون تمیز باشه به مقدار مناسب روی پوست میزارید و ماساژ دورانی میدین و اشکالی ندارد قبل از کرم آرایشی بزنید و میتونی از لینک خرید که گذاشتم به صورت مستقیم از نمایندگیش خرید کنی
زهره رضوی : سلام اعظم جون، اگه مدت طولانی روی پوست باشه باعث احساس چربی نمیشه؟
پاسخ: سلام زهره جان اصلا باعث ایجاد چربی نمیشه چون این ضدآفتاب فاقد چربی هست و حتی چربی پوست رو هم تنظیم می‌کنه
شهناز فرحی : سلام، من در مورد لک های صورت نگرانم، چی کار کنم؟
پاسخ: عزیزم این موضوع نگرانی خیلی از افراده.برای لک شما باید ضدآفتاب مناسب استفاده کنی که هم جنبه پیشگیری باشه ولکهات بیشتر نشه و هم درمان کنه تا حدی لکهات رو که ضد آفتابی که من استفاده میکنم رویا خیال راحت استفاده کن
اسما : سلام ، میشه مثل کرم مرطوب کننده هم ازش استفاده کرد؟
پاسخ : بله اسما جان حتما میشه این ضد آفتاب حاوی ویتامین c و E هست
مرضیه محمدی : من نمیتونم ضدآفتاب سنگین رو روی پوستم تحمل کنم اینطور نیست؟
پاسخ: مرضیه جان این ضدآفتاب بافت خیلی سبکی داره چون فاقد چربیه درنتیجه احساس بدی به وجود نمیاره اگر طولانی مدت روی پوست باشه هرچند که ضدآفتاب رو هر دوساعت یکبار باید تمدید کنی

شیما ارجمند : سلام اعظم جان، spf اینقدر بالا هست که بتونه پوستم رو محافظت بکنه؟

پاسخ: سلام شیما جان این ضدآفتاب با توجه به نوع آب و هوای کشورمون تولید شده و spf50 داره و کاملا محافظت می‌کنه از پوست در مقابل اشعه خورشید و با خیال راحت میتونی استفاده کنی
فاطمه وجدانی :  صورتم جوش نمیزنه؟
پاسخ: سلام فاطمه جان به هیچ وجه چون این ضدآفتاب فاقد چربی هست و خیلی مناسبه واسه افرادی که جوش میزنن
آرزو : من ویتامینه بودن و کاور داشتن برام مهمه، میشه یک توضیحی بدی؟
پاسخ: سلام آرزو ،این ضدافتاب حاوی ویتامین c وE و B3و همین طور ریشه شیرین بیان ،کاسنی،عصاره گل داوودی،بابونه و نارگیل هست و کاملا ویتامینه و دارای پوشانندگی خیلی خوبی هست که دیگه نیازی به کرم پودر نداری
مریم آراسته : سلام ببخشید اعظم جون من پوستم لک افتاده و خیلی هم به کرم پودر عادت کردم که هرروز بزنم اما الان نمیتونم هردوتا رو هزینه کنم این ضدآفتاب کار هردو تا رو انجام میده؟
پاسخ: سلام مریم جان بله پوشانندگی خیلی بالا و سبکی داره و ازلحاظ ریالی مقرون به صرفه است و لازم نیست کرم پودر استفاده کنی و ازهمه مهمتر به درمان لک صورت و پیشگیری ازبک صورت هم کمک میکنه

مشخصات فنی کرم ها رو اینجا براتون میگذارم :

کرم ضدآفتاب رنگی SPF50 فاقد چربی و حاوی ویتامین C :
حفاظت مداوم از پوست در برابر نور خورشید امری بسیار مهم و ضروری است. نور خورشید عامل اصلی پیری زودرس پوست و سرطان‌ پوست می‌باشد. ترکیبات اینکرم فیلتر مناسبی در برابر اشعه های مضر خورشید و حفاظت بالا از پوست در برابراشعه ‌های UV-A و UV-B برای تمامی پوست ها می باشد. از مزایای این کرم فرمولاسیون سبک با قدرت پوشانندگی بالای کرم پودر می باشد. ویتامـین E،C ، B3 مــوجود در ایـن کــــرم، پــوســت را از اثر رادیکال های آزاد محافظت می کند و سبب شادابی و جوانی پوست می گردد. ترکیب عصاره کاسنی، گل داودی، بابونه و ریشه شیرین بیان سبب پیشگیری و رفع لک‌های پوستی، مهار ترشح سبوم (چربی طبیعی پوست) و مات کنندگی پوست، کند کردن روند پیری پوست، جلوگیری از ایجاد آکنه می‌شوند. این کرم فاقد پارابن و چربی بوده و مقاوم در برابر آب می باشد. 

- دارای دو رنگ بژ و هلویی

- ایجاد بافت کاملا سبک و لطیف روی پوست

- حفاظت پوست در برابر طیف وسیعی از اشعه UVB-UVA

- فاقد پارابن

- دارای رنگ

- مناسب برای انواع پوست

- فاقد روغن

- ترکیبات ضد آفتاب رنگی حاوی ویتامین C

- حاوی ویتامین C،E ، 3B، ریشه شیرین بیان،کاسنی، عصاره گل داودی، بابونه، روغن نارگیل می باشد.

- مجوز سازمان غذا و دارو

کرم آبرسان قوی کلاژن و الاستین 50 میل :

با گذر زمان و افزایش سن تولید پروتئین های کلاژن و الاستین در بدن انسان رو به کاهش هستند و عوارضی مانند شلی و چین‌ و چروک‌های پوستی را به دنبال دارد. کاهش رطوبت پوست و آلاینده های محیطی و شوینده ها سبب تحریک، التهاب، سوزش و در نهایت خشکی و پیری زودرس پوست می گردند. این محصول به صورت اختصاصی ویژگی ها و خواص یک مرطوب‌کننده عمیق را دارا بوده و دو ماده حیاتی و مهم کلاژن و الاستین استفاده شده در محصول موجب شده تا خاصیت کشسانی و احیاکنندگی پوست صورت حفظ شود. علاوه بر این آلوئه ورا و روغن کرچک باعث ترمیم و آبرسانی قوی پوست شده و لطافت و نرمی را به پوست باز می گردانند.

-حاوی کلاژن، الاستین، آلوئه ورا، روغن کرچک

-بافت سبک و آبرسان عمیق پوست و فاقد چربی

-حفظ طولانی رطوبت و شادابی به همراه جذب قوی

-جوان‌سازی، ضد چین و چروک و از بین برنده روند پیری زودرس پوست

-رفع التهاب، قرمزی، خشکی و خارش های صورت

-ایجاد لایه محافظ قوی در برابر آلودگی های محیطی

-فاقد پارابن

- مجوز سازمان غذا و دارو

نظرات خریداران قبلی :

خانم پارسا از تهران:

خانم رجایی از مشهد:

خانم پارسا از تهران:

خانم حداد از مشهد:

خانم کارگذار تهران :

تضمین بازگشت محصول :

سلام یک خبر خوب، امروز نماینده حامی پروداکت اطلاع داد که تا 3 روز بعد از اینکه کرم به دست شما رسید، اگر ناراضی بودید، امکان تعویض یا مرجوع کردن دارید.

*پیشنهاد ویژه*

سلام! خبر های خوبی دارم! نماینده شرکت با من تماس گرفت و برای 100 بازدید کننده اولی که سفارش خود را از اینجا ثبت کنند 50% تخفیف ارائه داد! 

لینک های خرید اختصاصی :

*خرید کرم ضد آفتاب هلویی+ کرم آبرسان*

اینجا : خرید کرم ضد آفتاب هلویی + کرم آبرسان کلاژن

*خرید کرم ضد آفتاب بژ + کرم آبرسان*

اینجا : خرید کرم ضد آفتاب بژ + کرم آبرسان کلاژن

*خرید کرم ضد آفتاب هلویی*

اینجا : خرید کرم ضد آفتاب هلویی

*کرم ضد آفتاب بژ*

اینجا : خرید کرم ضد آفتاب بژ

*کرم آبرسان*

اینجا : خرید کرم آبرسان کلاژن

*پیشنهاد به منصرف ها*

هر چند این کرم نظر من و خیلی افراد را به لحاظ قیمت و کیفیت جلب کرد، اما اگر شما نمیخواهید آنرا بخرید، یک هدیه رایگان اما ارزشمند برای شما دارم، فایل صوتی من که تجربیات زیادی در زمینه نگهداری پوست بدون هزینه می باشد را برایتان قرار داده ام، این فایل نتیجه سالها مراقبت عملی و واقعی من هستند که در آن به شما آموزش می دهم خیلی ساده ماسک های رایگان برای خود بسازید.

اینجا : دانلود رایگان فایل صوتی تجربیات مراقبت بدون هزینه پوستی من

۰ ۰
ندا سلمانی
۱۲ فروردين ۰۲:۱۴
سلام اعظم جون ، من خیلی عرق می کنم موقع ورزش ، میشه بزنم از این ضد آفتاب، واقعا نگران پوستم هستم، ممنون میشم پاسخ بدی؟
پاسخ :
سلام ندا جون اگه یک بار استفاده کنی مطمعن میشی که دقیقا همون چیزی هست که میخوای چون فاقد چربیه باعث میشه کمتر عرق کنی
الاهه آرام
۱۲ فروردين ۰۱:۵۷
سلام خانم آقاجانی خوبید، من دوست دارم بگیرم، میشه بگید، چند وقت جواب مید؟ هر تیوبش چقدر داره؟ بعد برای هر پوستی نوع خواصی داره؟ ببخشید سوالاتم زیاد شد
پاسخ :
سلام الهه جان 40 میل داره و تقریبا 6 ماه جواب میده اما اگه چندبار در روز تمدید کنی ممکنه زودتر تموم شه و مناسب برای همه پوست هاست و در دو رنگ بژ و هلویی که با توجه به سلیقت انتخاب مبکنی
مهری
۱۱ فروردين ۰۲:۰۸
سلام، اعظم جون ، من عادت کردم به کرم پودر و نمیتونم نزنم ، از طرفی پوستم لک شده ، برام مهم هم هست که الان هزینم زیاد نشه، این کار هر دو تا رو برام انجام میده؟
پاسخ :
سلام مهری جان بله درست میکنم عزیزم خیلی از خانوم ها عادت کردن به کرم پودر و از طرفی پوستشون هم لک داره و حتما باید ضدآفتاب بزنن.خوشبختانه این ضدآفتاب سه منظورست با خیال راحت میتونی استفادش کنی کمک به کمرنگ شدن لکهات می‌کنه و از طرفی کاور خیلی خوبی داره که نیازی نیست دیگه هزینه کنی و کرم پودربخری و ویتامین هم هست از پیری پوست پیشگیری میکنه
شهلا صمدی
۱۱ فروردين ۰۲:۰۷
سلام، خانمی ، من خیلی آدم تنبلی هستم توی کرم زدن ، حوصله ندارم، این کار کرم پودر و ضد آفتاب رو میکنه که من صبح زود که میرم سر کار هر دو رو با هم نخواد بزنم؟
پاسخ :
سلام عزیزم درکت میکنم خودم هم همینطور هستم این ضدآفتاب کار کرم پودر رو هم می‌کنه و دیگه نیازی نیست هردورو استفاده کنی
رضوانی
۱۱ فروردين ۰۲:۰۶
سلام، میشه دور چشمم بزنم؟
پاسخ :
عزیزم بله باخیال راحت میتونی دورچشم هم استفاده کنی و رطوبت رسانی خیلی خوبی هم داره
صبا
۱۱ فروردين ۰۲:۰۵
سلام، من صورتم خیلی لک داره و نمیخوام هم کرم پودر و هم ضد آفتاب استفاده کنم، برام مهمه که پوشانندگیش خوب باشه این چطوره؟
پاسخ :
صبا عزیز این سوال خیلی ها بود با خیال راحت استفاده کن پوشش خیلی خوبی داره و به مرور زمان لکهات رو هم کم می‌کنه 
صالحی
۱۱ فروردين ۰۲:۰۴
سلام خانمی، پوشانندگیش چطوره؟
پاسخ :
سلام خانم صالحی کاور خیلی خوبی داره و لازم نیست کرم پودر استفاده کنی
راحله
۱۱ فروردين ۰۲:۰۳
سلام، خیلی جالب بود ، میخواستم بدونم این ضد آفتاب در مقابل آب هم مقاومه؟
پاسخ :
اره عزیزم مقاوم در مقابل آبه 
مهلا
۱۱ فروردين ۰۱:۵۷
روش مصرفش چجوریه؟ قبل از کرم هام بزنم اشکالی نداره؟ کجا دارن؟
پاسخ :
روش مصرف خیلی سادست قبل از استفاده هر کرمی حتما دوستتون تمیز باشه به مقدار مناسب روی پوست میزارید و ماساژ دورانی میدین و اشکالی ندارد قبل از کرم آرایشی بزنید و میتونی از لینک خرید که گذاشتم به صورت مستقیم از نمایندگیش خرید کنی
زهره رضوی
۱۱ فروردين ۰۱:۵۶
سلام اعظم جون، اگه مدت طولانی روی پوست باشه باعث احساس چربی نمیشه؟
پاسخ :
سلام زهره جان اصلا باعث ایجاد چربی نمیشه چون این ضدآفتاب فاقد چربی هست و حتی چربی پوست رو هم تنظیم می‌کنه
شهناز فرحی
۱۱ فروردين ۰۱:۵۴
سلام، من در مورد لک های صورت نگرانم، چی کار کنم؟
پاسخ :
عزیزم این موضوع نگرانی خیلی از افراده.برای لک شما باید ضدآفتاب مناسب استفاده کنی که هم جنبه پیشگیری باشه ولکهات بیشتر نشه و هم درمان کنه تا حدی لکهات رو که ضد آفتابی که من استفاده میکنم رویا خیال راحت استفاده کن
اسما
۱۱ فروردين ۰۱:۵۳
سلام ، میشه مثل کرم مرطوب کننده هم ازش استفاده کرد؟
پاسخ :
بله اسما جان حتما میشه این ضد آفتاب حاوی ویتامین c و E هست
مرضیه محمدی
۱۱ فروردين ۰۱:۵۲
من نمیتونم ضدآفتاب سنگین رو روی پوستم تحمل کنم اینطور نیست؟
پاسخ :
مرضیه جان این ضدآفتاب بافت خیلی سبکی داره چون فاقد چربیه درنتیجه احساس بدی به وجود نمیاره اگر طولانی مدت روی پوست باشه هرچند که ضدآفتاب رو هر دوساعت یکبار باید تمدید کنی
شیما ارجمند
۱۱ فروردين ۰۱:۵۲
سلام اعظم جان، spf اینقدر بالا هست که بتونه پوستم رو محافظت بکنه؟
پاسخ :
سلام شیما جان این ضدآفتاب با توجه به نوع آب و هوای کشورمون تولید شده و spf50 داره و کاملا محافظت می‌کنه از پوست در مقابل اشعه خورشید و با خیال راحت میتونی استفاده کنی
فاطمه وجدانی
۱۱ فروردين ۰۱:۵۱
صورتم جوش نمیزنه؟
پاسخ :
سلام فاطمه جان به هیچ وجه چون این ضدآفتاب فاقد چربی هست و خیلی مناسبه واسه افرادی که جوش میزنن
آرزو
۱۱ فروردين ۰۱:۴۹
من ویتامینه بودن و کاور داشتن برام مهمه، میشه یک توضیحی بدی؟
پاسخ :
سلام آرزو ،این ضدافتاب حاوی ویتامین c وE و B3و همین طور ریشه شیرین بیان ،کاسنی،عصاره گل داوودی،بابونه و نارگیل هست و کاملا ویتامینه و دارای پوشانندگی خیلی خوبی هست که دیگه نیازی به کرم پودر نداری
مریم آراسته
۱۰ فروردين ۰۰:۵۹
سلام ببخشید اعظم جون من پوستم لک افتاده و خیلی هم به کرم پودر عادت کردم که هرروز بزنم اما الان نمیتونم هردوتا رو هزینه کنم این ضدآفتاب کار هردو تا رو انجام میده؟
پاسخ :
سلام مریم جان بله پوشانندگی خیلی بالا و سبکی داره و ازلحاظ ریالی مقرون به صرفه است و لازم نیست کرم پودر استفاده کنی و ازهمه مهمتر به درمان لک صورت و پیشگیری ازبک صورت هم کمک میکنه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان