چطور با سرمایه 4 ملیون تومان یک تجارت آنلاین خونگی بنا کنم؟با درآمد روزانه 40 تا 400 هزار تومن (تعجب نکنید بخونید!)

سلام به همه ، من محسن مومن عنبران هستم، مشاور و حامی، اجاد کسب و کار آنلاین و بروز خودتون، خیلی از شما بعد از تماس با من سوالات زیادی تو ذهنتون هست که من اینجا سعی میکنم تمام جزئییات رو براتون بگم تا از همه نظر سوالاتتون رو برطرف کرده باشم.

باید قبلش بگم شما برای راه اندازی این کار حداقل به یک سرمایه 4 میلیونی دارید تا بتونید خروجی خوبی بگیرید حداقل روزانه از 40 هزار تومن تا 400 هزار تومن درآمد داشته باشید.

قبل از انکه ببینید بهتره داستان رو از اونجا براتون شروع کنم، اول 

 

همکار آقا و خانم جهت تبلیغات غیر حضوری دیوار و شیپور به ازای هر خریدار 200,000 تومان در یک شرکت معتبر نیاز مندیم جهت واگذاری زمینهای متراژ 250 به قیمت 10 میلیون تومان، هر ده روز در دیوار و شیپور آگهی میدید "زمین با متراژ 250، قیمت فقط 10 میلیون تومان با سند ملکی و محضری واقع در ضلع توسعه شهری" خیلی افراد متقاضی هستند، پس از تماس شماره شخص رو به مشاور شرکت میدید، مشاور طبق وقت قبلی توضیحات رو حضوری یا تلفنی انجام میده و فروش رو قطعی میکنه پورسانت هفتگی پرداخت میشه پورسانت اول آنی تا اعتمادتون جلب بشه در شیفت صبح و عصر افرادی که به شما زنگ میزنند، شماره همراهشون رو میگیرید و بعد به آقای مومن ارجاع میدید. ساعت کاری 9 تا 13:30 عصر 16:30 تا 20 هر روز بجز پنجشنبه عصر و روزهای تعطیل. تماس و پیام تلگرام فقط با شماره 0915‌5240789

۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان